Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 er du høygravid og drittlei eller prøver du å bli gravid?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Prøver ja. Prøvd i over to år. Er til utredning nå.. Har pcos også!( hi
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 http://nhi.no/sykdommer/kvinne/svulster-og-cyster/polycystisk-ovariesyndrom-1377.html
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #6 Skrevet 17. juni 2010 jeg ønsker deg masse lykke til og håper og tror at du blir gravid med ditt lille nøste om ikke så alt for lenge:)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #7 Skrevet 17. juni 2010 Håper det blir baby på deg! Imellomtiden kan du godt låne min en stund. Baaaaad day idag...
The Bad Gal Skrevet 17. juni 2010 #8 Skrevet 17. juni 2010 Huff, skjønner godt at du er lei nå. Prøvde også lenge. Tok 2 år med første(inkl. 2 mislykka graviditeter med 1,5 års mellomrom) og 1,5 år med nr.2. Fullt utredet og de fant ingenting galt heller. Siden du har pcos, har du fått pergo eller lignende? Heldigvis ender det til slutt med baby for de fleste, men det er en lang og kjip vei dit, håper dere slipper å vente så veldig mye lengre før den sitter. Varm klem og lykke til fra meg.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #9 Skrevet 17. juni 2010 Går du på metformin kanskje? Det kan hjelpe til med å stabilisere menstruasjon/eggløsning og dermed øke sjansen for at du blir gravid. Masse lykke til! Selv tok det 7 år før vi fikk vår lille, og har nå akkurat hatt en spontanabort. De med pcos har vist større sjansen for det:-(
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #10 Skrevet 17. juni 2010 Så koselig med mange fine tilbakemeldinger! Jeg går på metformin ja. Men jeg har regelmessig syklus ( sånn ca) fikk regelmessig etter jeg gikk ned noen kg:) Så tror ikke metforminen hjelper meg særlig der. Men har fått mye finere hud da! Jeg har ikke fått pergo nei. Jeg hadde vist tynne slimhinner pluss en tett eggleder. Hurra! Toppen av kaka.. Så gynecologen ville heller gi meg noe som ikke gjorde slimhinnen min tynnere. Så da fikk jeg heller noe som heter femar. Det skal hjelpe meg å få eggløsning uten å tynne ut slimhinnen. Så nå venter jeg bare på mensen, så jeg får poppa i meg den første tabletten. Hååååper spiren sitter nå altså. Ellers orker jeg ikke mere. Da vil jeg ha prøverør.. Huff, så kjipt å høre at dere mister:( Endelig sitter den etterlengtede spiren også mister man. Vet ikke helt hvordan jeg kommer til å takle det:s Får bare forberede meg på å miste førte gangen iallefall. Så sorgen ikke blir alt for stor. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå