Gå til innhold

hvilket merke bruker dere i tamponger/truseinnlegg/bind

Anbefalte innlegg

Skrevet

og er dere fornøyde/misfornøyde?

Evt hva brukte du før og hvorfor byttet du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Libresse:)

Synes pakkene er så vanvittig fin, så jeg bytter fra OB med en gang de kom:)

Skrevet

truseinnlegg: always- vet ikke om det finnes flere merker, har ikke egentlig noe sammenligningsgrunnlag, er i allefall bedre enn disse liberess truseinnleggene som mamma brukte for 15 år siden...

tamponger: når jeg bruker det bruker jeg ob. Har prøvd always tror jeg det var? men faller tilbake på ob, mest pga pris, de er rimeligere.

Når jeg en gang innimellom kjøper bind, ca 1 gang i året tar jeg oftest bare den billigste pakken, bruker det ikke så ofte at jeg merker noe stor forskjell.

Bruker forøvrig mest mens beger. Da er det merket lunette jeg bruker. Har ingen sammenligningsgrunnlag her heller.

Skrevet

Bind har jeg aldri klart å gå med, er så utrolig klamt og ekkelt, i tillegg til at det er utrolig grisete med blodet som kliner seg i hele "området"....

Brukte OB i mange år, og det fungerte forsåvidt helt greit.

Men oppdaget Divacup for et par år siden, og både bind og tamponger er ikke engang sammenlignbart, denne vinner overlegent:)

Skrevet

samme som lunette, nevnt i et annet innlegg, eller mooncup, som er et annet merke. Bare ulike utgaver av mensbeger:)

Skrevet

First price og landlord. Super kvaltet til minst mulig penger.

Skrevet

Etter å ha fått barn, sverges det til TENA:.ER avhengig av truseinlegg, både pga mye utflod i perioder, og nå og da, lekkasjer.. De kan komme når jeg sitter stille på en stol, og jeg kan være tørr etter 1t joggetur..Og det er ikke hver dag, men i perioder flere gang om dag....

Har hormonspiral, så jeg har ikke mens, men småblødnignger nå og da i ulike mengde...Men med Tena mini så er jeg trygg både ved de potensielle største blødninger, og ved lekkasjer...Og opplever at libresse og Always fører til mye mer lukt..Tena kan jeg bruke et stk hele dagen om jeg er lekkasjefri, Libresse/Always må byttes flere gang daglig uansestt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...