VårSol :) Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Er den god å trille, både inne på kjøpesentre og ute? Tenkte å kjøpe en, men tenkte å høre med noen som har hatt den.. om hvordan den er
It's all about me Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Det kommer an på hva slags vogn du er vant til som hovedvogn. Da jeg bare hadde trillet en diger og tung sak uten svingbart framhjul syntes jeg Easy var helt superduper. Var knallfornøyd og den ble den nye hovedvogna. Så kjøpte jeg TFK som er lett og har svingbart framhjul, en drøm å trille. Da jeg tok fram Easy igjen var den et skikkelig herk. Syntes da den var tung å svinge på og hjulene gled ikke skikkelig. Nå står den fast som sovevogn i barnehagen. Så det kommer helt an på hva du er vant til.
blomstre Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Helt grei til sitt bruk som bytur og reisevogn. - Lett og pakke opp og ned. - Greit at hjulene enten kan være svingbare eller låses fast. - God lagringsplass under. - Kan sove i den om man må (ligger nesten helt ned, litt liten kalesje). - Ikke en vogn jeg legger ut på langtur med (stiv). - Får lett knirk i hjulene, men etter å ha vært flinke til å smøre de godt opp i starten så har den faktisk nå holdt i 1 år uten knirk.
VårSol :) Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2010 Høres jo veldig grei ut Kommer bare til å bruke den på ferier og shoppingturer. Har duo vognen og en sportsvogn utenom. Greit å ha en litt mindre og lettere vogn når en skal gå på kjøpesentre
Lemonia Skrevet 17. juni 2010 #7 Skrevet 17. juni 2010 Jeg synes den er veldig grei. Vi bruker den på kjøpesenter og til ferier. Den knirket litt i begynnelsen, men etter å ha blitt smurt har den ikke knirket siden. Pluss for stor handlekurv, det er helt nødvendig på ferie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå