Gå til innhold

Hodet festa?


noepågang FØDT

Anbefalte innlegg

Skal tel jordmor i dag, e ganske sikker på at hode e fæsta sæ no. kjennes ut som ho e laangt nede i bekkene i aille faill. nesten ekkelt å gå..

 

Flere hoda som e fæsta sæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på Ul i dag. Ikke festet seg helt, men langt nede i bekkenet. Har hatt seteleie frem til uke 35 så har gledet meg sånn til å kunne si det!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er hodet ikke festet, og 17 dager til termin...men med andre mann er det ikke alltid det fester seg, ble jeg fortalt, men han har gravd seg godt ned i bekkenet med hodet=0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var hos jm i dag og endelig har hodet festet seg 38+1 på vei :)

nå er det bare og bli moden og få ut Vesla <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så bra!

 

Min har leget i seteleie sedan uke 23. Er nå 34+5 så jeg håper virkligen Minime vänder seg snart. JM sier det kan komme når som helst, og at jeg ikke får føde i seteleie.

Kan bære be en stille bøn eller noe.....

 

Lykke till!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sagastar

 

Den Lille snur seg nok snart ordentlig ned da :)

 

Masse lykketil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hode va IKKJE fæsta sæ.. vestnok ikkje sikkert at d blei å feste sæg før rett-før æ ska føde sia æ e andregangsfødene... Men hode sto heilt nede i bekken, men ho kunne rikke på d. Litt nedtur, men om d fæste sæ rett før fødtseln kain d jo skje katti som helst. E ganske så klar tel å føde må æ sej.. :) 25 daga igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hodet har ikke festet seg, men det gjorde det ikke med første mann heller. så det er ikke noe must...... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35+4, og da jeg var hos jordmor forrige uke, hadde hodet til jenta mi festa seg:-) Jeg er førstegangsgravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er hodet helt festa, og hun lå med hodet langt ned. Har 13 dager igjen til termin:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin 1. juli, hodet er IKKE festet, men hun ligger godt plantet nedi bekkenet med hodet ned i det minste... Er andregangs... og spent!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...