Gå til innhold

Kan man ha lilla vogn til en gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette hører kanskje under vogndebatten, men vil høre hva dere mener...

Har så lyst på den nye Stokke Xplory-vognen i lilla, men lurer på om dette kanskje er en "jentevogn"? Er det noe som heter det? Har dere valgt trad. jente/gutte-farger på vognene deres?

Har så beslutningsvegring for tiden... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det syns jeg du kan ha, men da må du også være forberedt på at mange i dag vil konkludere med at det er en jente i vogna ;)

Skrevet

Lilla, gult og grønt var jo tidligere nøytrale farger.. selv er jeg ikke fan av lilla til mine gutter, og syns da særlig Stokkevogna sin lillafarge var litt vel rosa (men vet jo ikke åssen den ser ut i virkeligheten).. På en annen side er de DU som skal like vogna og ikke jeg, så hvis du liker den og syns at det passer deg så ville jeg ikke nølt.. Kanksje jeg hadde "stasja" den opp med noe blått f.eks navnbånd el blått hjerte hengende framme i kalesjen ;p

Skrevet

Velg hva du har lyst på hvis du føler deg komfortable med det. Jeg synes hele den gutte vs. jentefarge greien har blitt litt extrem og teit. Fint hvis noen strekker grensene litt! Den der er såpass mørk at den er i en gråsone synes jeg.

Skrevet

Det var en fin vogn :-) Kan skjønne at du har lyst på den.

Det er nok noen som vil tenke at det er en jentevogn. Men det er ting du kan gjøre med det. Ei veninne av meg kjøpte en vogn som var mørkeblå, men hun ventet en jente. Det hun gjorde for å "jente opp" litt vogna var å kjøpe fine små pyntestæsj i rosa og feste litt her og der på vogna. Tror det var noen rosa blomster eller noe i den dur.

Dette kan jo du gjøre med din vogn også. Kjøpe noe litt gutteaktig dill i blått og feste på? Bare et tips :) Ellers så er det vel ikke noen krise at lille prinsen din ligger i en helt lilla vogn heller. Jeg hadde i hvert fall ikke reagert på det.

Skrevet

Jeg skal bruke samme røde vogna som jeg brukte forrige gang. Ja til et fargerikt fellesskap! Menn kjører i røde biler, bruker lilla skjorter... Synes du vogna er fin, kjøp den=)

Skrevet

Tror som mange sier her at mange vil tro at det er en jente i vogna, hvis du ikke diller på litt guttefarger/ting på den. Vi hadde marineblå vogn til vår jente, men følte likevel at det var en ganske nøytral farge i så måte-ingen antok kjønn pga vogna vår. Kjøp den vogna du vil ha som dekker dine behov, det er det viktigste!

Skrevet

jeg har valgt å kjøpe lilla bag til vogna men blir å bruke den samme bagen om neste skulle bli gutt :D farger er hva vi mener de er, alle jente klær er jo rosa, og jeg vil ikke ha så mye rosa.....men verden bestemmer at rosa og glitter er jente og superman og star wars er gutt...

jeg har kjøpt superman psyj til jenta mi :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...