Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Nå har jeg full panikk! Sitter hjemme med to nydelige tvillinger på 5 mnd, og begynte så smått og fundere på hvor merkelig jeg har følt meg i det siste. Så slår det meg: det er jo akkurat sånn jeg følte meg sist jeg fant ut jeg var gravid!! AIJ! Har nervene utenpå huden akkurat nå! BF skal komme hjem fra jobb i pausen og kjøpe med test på apoteket. Og det verste (eller beste?) er at sjøl om jeg har panikk som bare pokker, så går jeg her og smiler litt også. Go figure! Måtte bare få det ut! wish me luck!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Hvor gøy!! Om du er gravid så kan det jo bli utrolig slitsomt, men sikkert også utrolig gøy. Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Lykke til selv om det i så fall blir travelt, så blir det enda mer kos!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Det blir nok både kos, strevsomt, og herlig! En salig blanding! Men så tett var jo absolutt ikke planlagt! Men får ta det som det kommer! HI
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #7 Skrevet 17. juni 2010 Oi, been there done that myself! Jeg satt hjemme med min skjønne datter på 5 mnd en høstdag i fjor og lurte på hvorfor jeg var så uggen og rar. Testet meg morgenen etter, og der stod det GRAVID i displayet! Nå har jeg 13 igjen til termin, og snuppa blir storesøster i en alder av 14 måneder! Men du da - med tvillinger fra før!! WOW! Hold oss oppdatert snille deg! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #8 Skrevet 17. juni 2010 Oij! Gratulerer så meget med den lille i magen din! Åh, det kiler virkelig i magen min nå! Klarer knapt å vente til han har pause. Gudbedre. Will keep you posted! Hvordan har det vært å være gravid med en liten jente i hus forresten? Får du hvile nok?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #10 Skrevet 17. juni 2010 Ja, da er jeg gravid! Haha, jeg sitter her bare og ler for meg selv. Dette kommer jo til å bli tidenes kjør! og tidenes lykke! WOW. HI
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #12 Skrevet 17. juni 2010 Gratulerer =) Så koselig, litt missunnelig og litt glad det ikke er meg Lykke til =)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 17. juni 2010 #13 Skrevet 17. juni 2010 Gratulerer:) Blir sikkert kos, men må innrømme at jeg er glad det ikke er meg:)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #14 Skrevet 17. juni 2010 Gratulerer!! Kan du fortelle meg litt om hvordan du følte deg?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #15 Skrevet 17. juni 2010 Oi..jeg er veeeldig glad for at jeg ikke ble gravid da mine tvillinger var 5 mnd!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #16 Skrevet 17. juni 2010 Jo det er ganske enkelt det at jeg går på medisiner for angst - som funker kjempebra. Untatt når jeg blir gravid! Da får alle hormonene meg til å bli koko, selv om jeg går på medisinene. Var det som skjedde forrige gang, og det var sånn jeg kjente det nå.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #18 Skrevet 17. juni 2010 Oi oi oi, gratulerer! Tenk om det er tvillinger igjen?! Hihi Jeg ble egentlig litt misunnelig.. Jenta mi er 7 mnd nå, og jeg kunne godt tenkt meg å blitt gravid igjen nå.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #19 Skrevet 17. juni 2010 Takk for lykkeønskninger! Og tro meg - vi tenker på det faktum at det kan bli tvillinger igjen. Mine helt egne bobsey-barna! Har regnet litt på det, og tror jeg er ca 3 uker på vei, så alt kan jo skje enda. Men har funnet fram gravid-vitaminene som jeg hadde igjen fra sist, så nå hjelper jeg kroppen min litt. HI
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #20 Skrevet 17. juni 2010 Blir nok travle dager da, ja ;-) Følte meg selv veldig gravid 3-5 mnd etter fødsel med nr. 2, tok flere tester og alle var derimot veldig negative. Godt var det for jeg var virkelig ikke klar for flere barn akkurat da ;-) Masse lykke til med testingen :-)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #21 Skrevet 17. juni 2010 Jeg burde vel heller si "gratulerer med smått på vei" ;-) - Annie 12:40 -
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #22 Skrevet 17. juni 2010 haha, ja det stemmer visst bedre det;-) HI
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #24 Skrevet 17. juni 2010 han er i sjokk, men er fast bestemt på at vi skal få det til på et vis:)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #25 Skrevet 17. juni 2010 Gratulerer så masse Men, om det blir for mye for deg. Så kan du godt "sende" de over til meg Jeg ønsker svært flere barn, men kan ikke få flere:(....Håper du slipper det da, men du kan ha det i bakhodet :)))))))))..Masse lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå