nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Hei. Hvordan var stranden på Sunwing Resort & Spa Kallithea, Rhodos. Det så ikke ut som om det var så veldig bra og langrunn strand der. Lyst til å fortelle meg litt om stedet og stranden? Mulig det blir dit neste sydenferie vi tar:) Vi har valgt å dra til Sunwing på alcudia pga av stranden, men for oss voksne så ville vi egentlig helst dratt til Hellas. Vi synes maten er bedre.
ღBellღ&gulletღ Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Stranden går langt bort over mot ett annet hotell...den er ikke så bred, men folk stuet seg sammen og småbarna satt å lekte i vannkanten som min egen sønn gjorde. Det var ikke slik at det ble brådypt. Flere foretrakk stranden fori vannet der var varmere enn i bassenget, men det var mage som lå rundt bassgene også. Bunnen svar litt sånn smågrus og sand. Jeg bruker alltid badesko.. men helt greit. (det ikke sånn tynn fin sanddyne). Men vi som var der var fornøyde. Naboene våre fra Sverige var der for 4 gang sine jenter. Hotellet har athena som er hovedbyggningen, så ligger de andre litt rundt om på området. Vi bodde i hovedbyggningen på bakke plan mot havet. Det var stille å rolig. På kvelden. Vi satt ute, mens minsten sov og hadde take away mat. Eller vi gikk på restauranten og satt slik at 2 åringen sprang rundt og visstte hvor vi satt. Det var barne disco og forestilling på kvelden. Han var veldig aktiv på dansegulvet. Noen trapper ned mot stranden, var en mere tavernalignende plass. Med buffe for de minste og alt fra pizza til biff, pasta m.m Du kan lage enkel mat selv også, butikk på område med bra utvalg. Du kunne også få påsmurte baguetter der i butikken. Så var det en butikk med litt blader, badesaker, badeklær osv Vi vasket klær på huset 2 ganger. Billig og lett for du slipper å ha med deg så mye. Det var sikkelig ferie, avslappende og du hadde det du tengte på område. For avekslig gikk det ann å gå en kilometer til en stipe med litt tavernaer og butikker. Vi hadde kun frokostbuffe og det var greit. Hører andre som har hatt all inklusiv og det er stressende pga at du må forholde deg til spisetider, være tidlig ute for å få bra bord osv. Vi spiste mest nede på resturanten nede ved stranden. Der var det koselig. Eller vi tok med maten opp. Jeg må inrømme at jeg ser etter turer dit nå, f.eks en hoppe på tur, Flere her inne har vært på Resorten der nede, det var her jeg snappet det opp ved påsketider i fjor.
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2010 Tusen takk for at du tok deg tid til å svare og at du har skrevet så utfyllende:) Må si jeg gleder meg veldig nå til å reise nå. Lykke til med å finne hopp på tur :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå