Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Jeg er sterilisert og blør mye mere enn før under mensen. Vi reiser til syden nå i ferien,og har ikke så veldig lyst til og ha mensen da. Gikk på P.piller før,og da var jo dette lett og ordne,men finnes det noe andre tab,og få? Har ikke så lyst og begynne på P.piller igjen:)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Jah, den finnes. Må ha resept og jeg har glemt hva den heter dessverre..
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Jeg fikk akkurat ordna meg legetime,så skal høre med legen etterpå
Gjest ->>- Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Primolut. Du begynner på disse et par dager før forventet mens, reseptbelagt.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Okei! Takk! Skal ta det opp med legen etterpå:)Vet du om det er noen bivirkninger?Får man disse tab.til en gang?Håpet jeg fikk prøvd de en gang først.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #6 Skrevet 17. juni 2010 Jeg må bare spørre... Kan Primolut klusse til syklus i ettertid? Er prøver, men skal gifte meg om 4 uker..gjett når mensen er ventet neste gang!! Og sleit i halvannet år etter pilleslutten før kroppen ville fungere igjen. Orker IKKE mere tull med syklus nå! Men vil virkelig ikke ha mensen på bryllupsdagen min heller!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #7 Skrevet 17. juni 2010 Med forbehold om at jeg husker feil så er hovedbruksområdet for primolutt jenter som strever med å bli gravid fordi tiden mellom eggløsning og mens er for kort i deres sykluss. Denne tiden kan dermed forlenges med primolutt og dermed øke deres sjanser for at egget rekker å feste seg før det blir skyllet ut av mensen. Vil dermed ikke tro at den skal virke negativt inn på det å bli gravid, men syklussen flyttes gjerne med tilsvarnede dager som man brukte primolutten
Gjest ->>- Skrevet 17. juni 2010 #8 Skrevet 17. juni 2010 Ja, du får dem for engangsbruk, du kan sikkert be om å få for to runder så du kan teste ut. De har en hel bråte mulige bivirkninger, men de fleste vil jo ikke merke noe særlig til disse. Småblødninger/spotting og sykluskluss etter å ha tatt dem er én av de mulige bivirkningene, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå