Gå til innhold

Sexlyst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har INGEN sexlyst..Hva skal jeg gjøre??Har ikke hatt det på maaaange år. Gidder ikke lenger en gang onanere. Får aldrig orgasme sammen med mannen min.

Hjelper det å ha MER sex? Medisiner?

Noen som har fått orgasme med en sexpartener men ikke en annen? Har bare hatt sex med min mann som jeg har vært gift med i 13 år...Vurdere ikke å gå i fra mannen min pga av det, men er bare nysgjerrig. Tror jeg må i vei å kjøpe meg noe mer leketøy;-)

Føler at sex er rett og slett bortkasta tid som man kan gjøre noe annet- og slik skal det jo ikke være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at noen har fått hjelp når de har brukt afroditespray da. Husker ikke hvor du får tak i det, men regner med at samtlige sex-shopper rundt omkring og samtlige nettbutikker for leketøy har det. Kan jo være noe å prøve?

Skrevet

Hvis en går uten sex lenge nok, og lystene forsvinner, da "glemmer" kroppen hvor godt sex kan være.

Når lysta mi er på bånn, så har jeg alikevel sex med mannen min. Men han vet også om mine tanker om det. Og da blir det bare en kjappis uten noe ekstra. Hehe. Jeg gjør det rett og slett kun p.g.a. nærheten. Om det ikke er så godt sexuelt, så er nå det ikke så nøye hele tiden. Det går i bølgedaler. Men syns det er så deilig å være naken og nær mannen jeg elsker. Og..jeg kan ikke kreve at en mann med mye sexlyst skal ligge inntil meg, naken, og ikke få gjøre noe annet! :) Det er ikke sånn at han presser meg til det, eller noe negativt. Vil jeg ikke, så vil jeg ikke. Kall det kompromiss?

Dette funker for meg/oss.. Alle er jo forskjellige, så det er ikke så godt å komme med så mange råd, sånt sett.

Men! Lysta kommer ikke tilbake av segselv. Dét vet jeg. Det trengs en innsats! Så sexleketøy f.eks. syns jeg var en god idé :) Alltid gøy med litt ny input og spenningen øker jo når en introduseres for nye opplevelser.

Kroppen vår forandres også over årene, så hva med å invitere mannen på en oppdagelsesreise? En barnefri helg, eller noe. Kyss masse og ta på hverandre. Se om det er noe som reagerer.

Lykke til uansett!! :) Dette med sexlyst er en innviklet men enkel sak! Hehe..

Skrevet

HI

Tuuuuusen takk for svar!!!

Tror jeg rett og slett må bare hoppe til køys med mannen min i dag jeg da;-)

Skrevet

Bare et lite tips til...

Hormonpreparater (fx p-piller, p-sprøyter, hormonspiral osv), lykkepiller, ubalanse i stoffskifte mm kan forstyrre hormonbalansen i kroppen og ødelegge libidoen din...

Er det noen slike faktorer i livet ditt du kan gjøre noe med?

Skrevet

Ikke for å beskylde verken deg eller mannen din for noe, men dårlig sex gir meg mindre sexlyst.

Snakk med mannen din, og si at du ønsker at han gir deg orgasme. Han kan bruke fingre og slikke deg til orgasme før han kommer inn i deg, hvis han ikke klarer å gi deg orgasme under selve samleiet.

Jo mer glede og nytelse du får av å ha sex med ham, jo oftere vil du ønske å ha sex.

Så,- ha en åpen samtale, fortell og vis hverandre hva som kjennes godt, og hva som ikke er så godt, bli eksperter på å tilfredsstille hverandres kropper på ulike måter, og gi den andre mest mulig nytelse, så skal du se at sexlysten kommer tilbake, og bare blir større og større:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...