Gå til innhold

innredningstips til soverom og stue?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå kjøpt oss hus og skal til å innrede. jeg har lyst det skal være gjennomført og stilrent. men jeg er helt dårli på slike fargekombinasjoner og hva som er fint ilag... noen som har lyst å komme med litt tips, innspill, ol:)?

Soverom 1:

Hovedsoverommet våres har en hvit(eggeskalfarget) skyvedørsgarderobe med speil på. veggen tenkte jeg male. tips til fargevalg på et soverom? noen som vet om noe stilig å kombinere? tenker på hvilker farger jeg skal ha på gardiner, sengesett, evt. stæsj som pynteputer etc...

Soverom 2:

Her er veggen lyys gråå. skal sette inn ei seng vi har fra før som er grå ramme og gavel på. ( slik rørpinner) + nattbord i samme stil. tenkte hvitt sengeteppe oppå, hvite gardiner, men føler jeg må ha en farge som bryter litt så det ikke blir så kjedelig.. hvilken farge hadde du ville anbefalt meg :)??

Stue:

Her har vi en koksgrå salong, mørkt vengefarget spisebord med svarte stoler til. tips til farge på vegg, samt stæsj som pynteputer, tilbehør, gardiner etc..?

håper det er noen der ute med litt fargesans som kan hjelpe meg med noen fine løsninger og tips:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...