Gå til innhold

MacLaren vogna ble for lang - hva med TFK Buggster ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den bra for en 2,5 åring ?

Trenger en vogn som blir noenlunde liten sammenlagt, og som kan soves i uten problemer.

Noen erfaringer ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den blir ganske liten sammenlagt. Og kan soves i. Vår sønn som blir 4 i september får plass om vi plasserer han der (han bruker ikke vogn mer, men i en krise testet vi det ut for en stund siden).

Vi liker den.

Men hadde vi hatt easywalker classic da vi hadde første barnet , så hadde vi ikke trengt bugsteren. ew er veldig fin syns jeg.

Skrevet

Ok, takk for svar. Kikket på den nå i sted - og synes setet så litt kort ut, men det holder sikkert for ei lita rumpe ?

Og vi har en Easywalker classic stående på hytta ,med reisebag og det hele. Men sambo mener den tar for stor plass ... noe jeg ikke er helt enig i (men lar jo aldri sjangsen gå fra meg til å kjøpe ei ny vogn, hehe)

Tror vi får ta en runde til med den EW vogna da.

Skrevet

Sportsdelen til EW classic er jo liten sammenlagt, spesielt om man tar av jula. Like liten som bugstereren. Eller bugsteren er lengre og smalere da. Men de veier akkurat det samme f.eks. Trillehjul på EW gjør jo at ekstra reisetrille nesten er helt overflødig.

Skrevet

Ja det er sant. Det eneste er at den er så lang at vi må ta av hjula hver gang vi skal ha den inni bilen, men det klare vi vel.

Ekstra solskjerm til å hekte på foran har jeg også.

Vi har bare vanlig hjul foran da, ikke det snurrehjulet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...