Gå til innhold

Koselig lunsjsted i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Mannen min har bursdag i helga, så tenkte å finne et koselig sted å spise lunsj (orker ikke lage noe veldig opplegg nå som jeg er høygravid). Helst ikke for dyrt. Noen som har noen idé?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er fint vær er det kjemepekoselig å sitte ute på La Cappucina, som er uteserveringen til Balthazar bak domkirken. (Karl Johan)

Skrevet

Jeg er veldig glad i Olivia. Enten den i Hedgehaugsveien eller den på Aker Brygge.

Skrevet

Torgerstuen på Tøyen/Kampen er min favoritt: http://torgerstuen.no/

Men eit stykke utanfor sentrum, viss det var dit du hadde tenkt deg.

ha ei fin feiring!

Skrevet

kolonihagen er super duper koselig, men vi var der en hel gjen å spiste og ingen var fornøyd med maten. Kan jo ha vært en dårlig dag på kjøkkenet, men det var utrolig trist, for det var så utrolig fantastisk koselig der at vi tenkte yess her må vi begynne å henge, men tror ikke det.

jeg syns det er veldig koselig på baccus ved domkirken, der har de mest lunch meny, knall gode sandwicher og sånn

og Tullins på holdbergsplass har de veldig god middagsmeny til en rimelig penge. Eller ved akerbrygge er det jo mange koselig steder man kan sitte ute hvis det er fint vær, deilig på bryggekanten.

Skrevet

Dra på rust i hegdehausveien (ligger nedfor Lorrys, på motsatt side! kjempe god mat, alt fra tapas til salater, hamburgere og det meste! utrolig godt og ordentlig lagd samt ikke noe spes dyrt. Veldig koselig, ikke for stort sted, de har en liten uteservering også! Og det er ikke stivt. Du kan komme i akkurat det du vil:).

Anbefales! Brukte alltid å gå der om det var noen vi skulle ta med oss på god lunch, uten at det er for fancy! Og sidem det ikke er trafikk i hegdehaus veien der så er det ikke så bråkete som det er mange andre steder:)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...