Hikken Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Det er jo definitivt et skritt i riktig retning! Fikk til og med ligge og dra meg til nesten halv sju mens hun fløy frem og tilbake mellom stue og rommet mitt med leker, bøker, og annet stæsj ) (soverommet vårt ligger "i" stua, så har full oversikt altså ;o)
Villa Perlesukker Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Herlig!!!! Her kom minsten inn 6.30 og la seg rolig i senga mi De andre måtte jeg draaaaaaaa ut av senga rundt 7.30.
petite fleur Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Her fikk vi sove helt til 07.30 i dag, mot normalt 05.30 (jeg skjønner jo at jeg gnir litt salt i såret på overskriften din, sorry....men halv seks er jo tidlig da, he he)., kun fordi vi gikk inn i natt og slo av vegglampa som gutten vår insisterer på å ha på når han sovner. 2 timer ekstra! Juhu.... :-)
Gjest Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Tenk; snart ser du 6 tallet på klokken før du hører liv i heimen! DET er herlig det! ;o) Guttungen ligger å sover enda, misliker å vekke han altså...., men han må være i barnehagen før halv ti, så jeg må nok snart hive meg rundt... (lillegullet aner jeg ikke når våknet, for pappaen står opp med henne, og har henne til han går på jobb, så jeg ble vekket halv åtte!) HERLIG
Villa Perlesukker Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Oh my god: Hva i alle dager er oppskriften til barn som sover til 8-9 hver eneste dag? Please ikke hold det for deg selv. Del med oss...la oss bli lykkelige!
Hikken Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2010 Jaaa! Jeg vil tilbake til det herlige sekstallet! Og tenk, kanskje det en gang i fremtiden blir til et sjutall? *dån*
Gjest Skrevet 17. juni 2010 #7 Skrevet 17. juni 2010 Han var våken til halv ni i går.... ;o) Innstilt på sommertid nå, 9-9 Deilig! Gikk ikke før, jo seinere han la seg, jo tidligere våknet han, nå er han 5 1/2 ;o) Lillegull er snart ett, og er inne på en ca 7-7 soving. Har ingen oppskrift, KUN flaks! Til påske holdt vi på å gi ho vekk til naboen! =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå