Atoq Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 i går har jeg vært hele dagen på sykehuset og tenkte fødselen var i gang, jeg er 41+2 i dag, jeg fikk også modning akupunktur og gikk og gikk hele dagen siden 7. Kl 19 ble kostatert 5 cm åpening og festet hodet men det var ikke effektive riene og jeg ble sendt hjem. Noen som har samme erfaring?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Huff, stakkars deg, noe såååå surt!!! Kunne de ikke hjelpe litt mer til med å få det igang? Trodde ikke man ble sendet hjem med 5 cm og i tillegg på overtid! Har ingen erfaring selv da jeg har hatt alt for effektive rier med mine, men du har min sterkeste medfølelse. masse lykke til. Klem.
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Ååååå nei!! Er det sant?! Sender deg masse lykke til og krysser fingre for at riene setter i gang!!
Atoq Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2010 Takk! De kunne ta vannet men de anbefalte å ikke gjøre det siden forsteren har det bra. Det ville øke sannsylighet at jeg må få ossiticin og fødselen blir styret (epidural, vacuum, etc.).
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Ok, da ville jeg nok selv valgt å vente. Siden du har 5 cm allerede ville jeg ikke tro det var lenge før det tar seg opp igjen. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå