Gå til innhold

Dere som har født før..

Anbefalte innlegg

Gjest Sharazi
Skrevet

Husker dere hvor lenge dere hadde rier før dere ble skrevet inn på sykehuset? Hvor lenge dere var i den latente fasen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

18 timer. Da kom jeg til sykehuset, og hadde 4 cm.

Skrevet

Med nr 1 gikk slimproppen på morgnen 12 dgr før termin minus rier. Klokka 8 på kvelden gikk vannet og riene kom kraftige som hagl, reiste med en gang og etter 2,5 t var han ute.

Med nr 2 beg riene svakt kl 6 om morgnen. Var på sykehuset halv 9 og kvart på tolv på formiddagen var hun ute. Bestiller den siste fødselen en gang til hehe.

Skrevet

Med min førstemann gikk slimproppen natt til fredag, og fikk regelmessige kynnere umiddelbart. Vannet gikk natt til søndag, og riene kom igang, men ikke særlig regelmessig.Søndag morgen var jeg på sykehuset for en sjekk - riene var da blitt regelmessige, men for svake. Tiltok i styrke utover dagen, og klokken 22:30 søndag kveld var jeg inne på sykehuset igen - hadde nå så sterke rier at jeg nesten ikke kunne gå ordentlig. Ble sendt hjem - ikke lange nok rier. 1 time senere var jeg tilbake og ble lagt inn - lillegutt ble født 07:55 mandag morgen.

Skrevet

Nr 1 tok 18 timer fra begynnelse til slutt. Kom inn på sykehuset med 8 cm åpning og 1,5 time senere var ho født.

Nr 2 startet med vannavgang, så kom rier,6 timer fra begynnelse til slutt.

Nr 3 startet med vannavgang, så kom rier, 4 timer tok den fødselen.

Skrevet

Hei!

Jeg fikk mine første rier i ca kl.20 tiden -og reiste til sykehuset ca kl.01. (hadde da 3-4 rier på 10 minutter) Ble da skrevet inn med 3cm åpning. Babyen kom ut kl. 12.50 :)

Skrevet

Fikk rier i 18-18.30 tiden. Skrevet inn 20.30 samme kveld med rier hvert 5 minutt. Men det ble en langdryg affære, hvor baby ikke var ute før 16.50 dagen etterpå. 1.cm åpning etter 12.timer med rier. Jei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...