Gå til innhold

IS


lissiliz❤tassen❤lillesøster

Anbefalte innlegg

Glemte en ting. Tassen har så lyst på is når vi spiser det. Han har ikke fått dette. Han fikk sutte litt på en saftis i går. ELSKET det selvfølgelig.

 

Har kjøpt slike "lag selv is" er det noen som har laget det til barne. Hva laget dere evt av.

 

Tenkte kanskje å bruke sånn nesle "saft" som man får kjøpt. og blande det med vann. Ellers går det kanskje ann å bruke nektar og frukt??

 

Håper noen har noen supre tips!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her får lillebror smake når vi har is. Jeg orker ikke nekte han det. Greit nok bør de ikke ha i noen mengde, men han får jo ikke det heller. Er mest bare for å smake.

 

Men skal sjekke ut den linken for å se etter tips til å gjøre det litt sunnere. Kanskje storesøster også kan lures :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget hjemmelaget is av smoothi-rester. Altså, bare kjørt frukt og bær i blender og fryst ned med ispinne i. Sunt, godt og enkelt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har slikket på isen til pappaen eller meg, men er jo ikke akkurat snakk om å "spise is".. Mer et par slikk liksom, og det er jo ikke så ofte vi spiser det heller..

 

Når han skal kose seg så får han en dunge med mais som han sitter og spiser selv og koser seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjada.. hun får det ikke ofte men eeeelsker det!! SKAL holde pinnen selv, hehe.. Er fornøyd med å smake om vi har softis eller lignende.

Tenker at det må være greit INNIMELLOM, vi snakker max en i uken liksom :)

 

Men ikke dumt med sånn "sunn-is".. meeen får se om jeg noen gang komme rså langt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her får han smake når vi spiser is. Det er vanligvis ikke så ofte, men nå når vi var på ferie så ble det litt oftere ja. Og på noen restauranter kom de med is til knerten når vi var ferdige å spise. Han fikk aldri hele da, men litt og så spiste vi resten. Han liker det veeeldig godt, litt for godt kanskje hehe.

 

Så oppskrifter på mange typer smoothieis som så ganske gode ut. Så tenkte jeg kunne prøve å lage det, så kan han få litt sunnere is. Han er veldig glad i frukt og grønnsaker i alle fall. Pære, banan og vannmelon spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for link, skal teste ut noen av de.

 

Her om dagen fikk han smake på lollipop når jeg spiste det. Var en liten slager det, men tdet var mest fordi det var så kaldt at han laget grimaser etter hvert slik.... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...