Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Kan man det? Har avtale om å ta ferie rett etter permisjon...vil jeg da miste ferien? Jobben betaler lønnen direkte, må en da søke NAV om at de overtar utbetalingen under oppsigelsestiden? Huff, har ikke bestemt meg, men vil gjerne vite hvordan en gjør det praktisk sett. Kriteriet blir jo å ha en ny jobb før perm og ferie er over
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Si opp når du kun har oppsigelsestiden + ferie igjen og så tar du ut ferie etter endt permisjon
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Det kan du fint gjøre, jeg gjorde så..Du kan også si i fra før du skal ut i perm. Du kommer til å få lønn likevel. Mister ikke ferie heller. Trenges ikke gjennom NAV. Men, for sikkerhets skyld er det greit å forhøre deg først. Snakk med nåværende arbeidsgiver...Det har gått bra for meg...Men, om du er alenemor så har du i tillegg rett på penger fra Nav.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Tror jeg skal spørre NAV først, vil jo ikke nevne noe til min arb giver FØR at jeg har tenkt å si opp..da er en temmelig tett? Arb giver vil nok sette noen spørsmålstegn da ja..haha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå