R0zaku Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 eg begynte på p piller. sluttet med disse etter ca 3 uker da de ikke var noe for meg. jeg fikk så den vanlige mensturasjon blødningen 1 juni. Nå har jeg fått en lys rosa blødning.. kom i går, 15 juni. kan dette være festeblødning? eller er det bare noe rart med kroppen min pga p pillene? jeg tok cerazette (minipiller) så de skal jo ikke tulle så mye med kroppen? setter stor pris på svar. om noen kan tenke seg hva som skjer, eller om noen har opplevd det samme. det stakk nederst i magen like før "blødningen" kom...
firebarnsmum Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Det kan sikkert være festeblødning, eller eggløsningsblødning kanskje. Jeg gikk på cerazette for noen år tilbake, men sluttet etter ett år (når ammeperioden var over). Da hadde jeg hatt blødninger annen hver uke nesten hele tiden. Antagelig menstruasjon og så ei uke med gjennombruddsblødninger midt i mellom. Husker at jeg plutselig hadde ei blødning på tre uker, da gikk jeg til legen og fikk p-piller i stedet. Så for meg fungerte ikke cerazette slik jeg ønsket det iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå