mamma.til.perfekt.jentebaby :) Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Noen andre som settes igang eller ev. forventer fødsel i morgen 17. juni? Eller en av de nærmeste dagene.. Det hadde vært koselig å vite hvem andre som skal innom der samtidig..
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Du er i allefall i meget gode hender:) Jeg hadde hasteks der for 10 uker siden! Både legene,JM og barnepleiere er veldig flinke og koselige:) Kryss fingrene for at du får lege Gundersen eller Anders ettellerannet.... De er supre begge to:)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 lykke til forresten:) Tenk i morgen har du nurket i armene:)
mamma.til.perfekt.jentebaby :) Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2010 Ja, jeg tok keisersnitt der for 20 mnd siden også, og da var jeg kjempefornøyd med behandlingen, og var knallform etter operasjonen.. Oppe og gikk etter kort tid, og ute av sykehuset etter 1,5 døgn.. Så jeg håper alt går like glatt denne gangen også..
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 Hehe, skulle ønske det var meg... Men må nok vente enda 7 uker på mitt ks i Drammen! Masse lykke til imorra, og så må du komme tilbake og fortelle opplevelsen din, slik at vi andre vet hva vi går til
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. juni 2010 #7 Skrevet 17. juni 2010 Vil bare ønske deg masse lykke til. Er bare i uke 36 enda så noen uker igjen her dessverre!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå