R0zaku Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 jeg begynte på p piller. sluttet med disse etter ca 3 uker da de ikke var noe for meg. jeg fikk så den vanlige mensturasjon blødningen 1 juni. Nå har jeg fått en lys rosa blødning.. kom i går, 15 juni. kan dette være festeblødning? eller er det bare noe rart med kroppen min pga p pillene? jeg tok cerazette (minipiller) så de skal jo ikke tulle så mye med kroppen? setter stor pris på svar. om noen kan tenke seg hva som skjer, eller om noen har opplevd det samme
R0zaku Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 16. juni 2010 det stakk også litt nederst i magen min før blødningen kom
Mrs Gloomy er fødeklar! Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Hei! Jeg så ikke denne tråden før jeg hadde skrevet min egen oppi her nå nettopp. Har det samme som du. Utflod og det. Ca to uker etter at jeg sluttet med cerazette. Merkelige greier. Kanskje det er en vanlig reaksjon på å slutte med de pillene, da. Eller så er vi kanskje gravide, begge to :-)
R0zaku Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2010 endelig noen som svarte.. hehe jdet som er så rart med meg, er at jeg har hatt den blødningen. 1 juni. den fikk jeg 3-4 dager etter jeg sluttet med cerazette..og 15 juni begynte sånn lyse rosa! det kommer og går egentlig. aldri hatt før.
<3OSS<3 Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Jeg brukte disse p-pillene kun 1 mnd, men den tulla skikkelig med kroppen min en stund etterpå. Både i forhold til syklusene mine, og at jeg ble ganske dårlig de første mnd. Masse smerter rundt el og veldig grav-symptomer fram til TR kom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå