Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Hvordan fant dere ut at dere var gravid?, Jeg har en liten en og er ikke klar for en til allerede! Går på p-ring, men har en misstanke om at noe er på gang.. Men når jeg tar ut ringen som jeg skal, så får jeg mensen som jeg skal. Så jeg lurer på om dere fikk mensen da dere skulle på pillen eller med ringen gjennom svangerskapet? Vil en test vise om jeg er gravid mens jeg går på p-ring? Håper noen kan svare!
Gjest Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Hvis du får mensen som du skal er det nok bare hormoner enten fra amming eller p-ringen som spiller deg et puss. Men det er ikke verre enn å ta en test så får du ro i sjela
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Jepp, blir nok nødt til det.... Har aldri skjønt helt det der med mensen når man går på pillen eller ring. Det er liksom ikke "ordentlig" mens, så lurte derfor på om det kom uansett. Vet ikke helt hva som er forskjellen på mensen og bortfallsblødning. Men tusen takk for svar, ble litt mer lettere til sinns nå ja!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Du aner ikke hvor mange tester jeg har tatt, selv på prevensjon, i året etter en fødsel. Jeg har følt meg gravid kjempemange ganger, trøtt, kvalm osv. Men det er bare svingninger i hormonene som skaper forandringer i kroppen som forvirrer deg. Det skjer veldig mye i kroppen 1-1,5 år etter fødsel.. Jeg har aldri vært gravid uten at det har vært planlagt.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Jeg fant det ut fordi jeg følge meg smådårlig og mannen mente jeg hadde samme symptomene som da jeg var gravid de andre gangene....Tok en test (litt ufrivillig:)), og jammen var jeg ikke gravid! Fikk raskt time til lege og UL og det viste seg at jeg var nesten 10 uker på vei! Hadde ikke fått igjen mensen etter forrige fødsel og gikk på p-piller. Fikk ikke mensen da jeg sluttet på pillene heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå