Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Orker snart ikke mer.. Idag krangla de igjen, foran ungene også, og senere fikk jeg mld av mamma om at han var den mest uforskamma fyren hun visste om! De kan ikke gå rundt å tro at jeg skal velge side vel?? Jeg er alltid den som står i midten og prøver å roe de ned, men det hjelper ikke. Idag var det rett før jeg tok ungene med meg og reiste. Skulle ha gjort det... Har hørt om mange mannfolk som ikke er så veldig glad i svigermødrene sine, men er det vanlig å krangle sånn da?? Er ikke noe gøy for meg eller ungene.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Han burde ha respekt for moren din. Fysj....at han tør.Hadde mannen min så mye som gitt mamma et skevt blikk hadde han fått høre. Hvordan hadde han følt det om du hadde stått å krangla med hans mor. Det han føler angående henne synes jeg han skal ta opp med deg først.Han mangler tydleligvis folkeskikk!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Hva krangler de om? Er det barneoppdragelse, hus og hjem så burde du støtte din mann og be din mor om å knipe igjen brødluka. Det burde du uansett gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå