Gå til innhold

Hormoner.. stakkars stakkars snille kjæresten min,


010111

Anbefalte innlegg

Uff...

Kom som lyn fra klar himmel. Hadde hatt en hyggelig formiddag med besøk og kaffe ute i sola.

Kom inn, begynte å rydde litt på kjøkkenet. kjærsten min hadde jobba med masse hele dagen, og satt og slappa av foran PC'n.

.. SÅ.... tenkte jeg... Lurer på om han min har tenkt på hva vi skal ha til middag i dag ( Jeg hadde allerede tenkt på det.. og alt var klart.. )

Så jeg spurte,,, :

"Har DU kanskje tenkt på hva vi skal ha til middag i dag"

"Nei, ehh.. det har jeg ikke tenkt på"

Jeg: "Mumle mumle"

"Skal du bli sur nå"... og ja, for tenk, det hadde jeg tydeligvis...

 

Og sånn ble det.

Farta rundt som en uværssky i en liten halvtime... stakkars stakkars snille gutten min som burde hatt skjold mot alle de giftige/spydige kommentarene jeg sendt...

 

Jeg endte opp nede på vaskerommet hvor jeg skulle sortere og vaske litt.. Han kom etter, full av gode ord. Fikk meg til og med til å le litt.

Så setter jeg meg ned, og begynner å sortere.. han ser på meg og sier:

"Vet du ikke kan kontrollere dette nå, så det er greit"

Hvorpå jeg bli superirritert, og begynner å grine:

"Buhu... dette er ikke noe moro... buhuuuuuuuu... vil ikke være sånn.... buhu... GÅÅÅÅÅ OPPPPPPPP !!!! DU MÅ GÅ!!

 

Så han strøyk meg litt på arma, og gikk opp, mens jeg satt der nede og tuta i laaang tid.

 

Følte meg mye bedre etterpå, og vi ordna opp fort.. hehe. Dumme hormoner......

 

Fortalte venninna mi dette, og vi lo så tårene trilla.

Hun skal også ha, og fortalte om en episode hvor hun hadde sendt mannen for å kjøpe Slush.. alt annet enn cola. Han kom jo hjem megd cola, og hun lå på soverommet og grein.. begynte å grine igjen da hun kom inn på stua og så at cola-slushen fortsatt sto der..

 

 

Haha.. Må nesten le litt av det hele.

Noen andre "tragikomiske" historier der hormonene kan brukes som unnskyldning?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så herlig historie :-) så godt å lese at det finnes like gode menn der ute som min egen, som virkelig forstår hvordan hormonene kan være :-)

 

klem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.... Kjenner meg VELDIG igjen, er supertrøtt og føler at jeg mangler søvn hele tiden, det blir man grinete av. Så nå har kjæresten min bestilt flybillett til Tromsø til meg i helga! :)) Skal besøke ei venninne og gleder meg kjempemye! Godt for kjæresten å slippe trøttsureleiseimeg i noen dager også! ;) Bra de holder ut, men det må de jo bare tåle desverre -er ikke småtteri å produsere et barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Haha, morsom lesning. Men så definitivt ikke morsomt når det står på.

Godt å kunne le av det i ettertid.

Kjenner meg igjen veldig godt. Min snille gode samboer får så mye rart slengt i trynet for tiden at jeg syns det er et under at han i det hele tatt orker være med meg. Heldigvis skjønner han at det er hormonene som er helt på styr og eg vet det selv og prøver ikke legge sjul på det.

 

Lykke til videre i svangerskapet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...