Gå til innhold

Puslespill til 2 1/2 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange brikker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi legger med ni uten problem. Hun legger også ca 20 biter når det er slike osm liggeri form og det er tegnet rundt der en skal legge pusslebitene. Har ikke kjøpt puslespill på veldig lenge, kanskje det er på tide å kjøpe noen nye :-)

Skrevet

Jenta mi pusler med 35 brikker.

Skrevet

Hehe.. Min har mer enn nok med 9 brikker. Hun banker dem på plass om de ikke passer :oD

Skrevet

Jenta mi legger 16 og 24 brikker alene, men synes også det er morro å få litt hjelp og legge 35 brikker. De med 35 brikker som vi har lagt sammen mange ganger klarer hun alene.

Veldig stor forskjell på ugene da, de som ikke liker puslespill eller aldri har prøvd klarer ikke like mange brikker som datteren min. F.eks var ikke storebror i nærheten av å ta så mange brikker da han var like gammel. Mens nevøen min som virkelig elsker puslespill la flere brikker enn jenta mi da han var på samme alder.

Derfor er det vanskelig å anbefale noe antall brikker, du må bare begynne litt forsiktig så du ikke tar motet fra ungen også øke antallet ettersom han/hun blir flinkere. Noen blir resere, mens andre aldri får interessen, da er det bedre å kjøpe lego, det trener opp noen av de samme ferdighetene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...