Gå til innhold

Flere som sliter med muskelsmerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så sinnsyke muskelsmerter i beina spesielt.. har leggkramper om natta og vet ikke om verkingen kommer av dette, men er fryktelig ubehagelig og vondt. Normalt i graviditeten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det så veldig sånn, i tillegg til halsbrann så har ikke nattesøvnen de siste ukere vært særlig å skryte av..

MEN nå har jeg vært på apoteket og kjøpt meg magnesium for muskelkrampene og hasbrannmiddel for syra! I natt sov jeg godt :)

DET VAR VERDT DET!!

anbefaler deg en tur til apotekt, de har preparater som er trygge for oss gravide å bruke.

Skrevet

Magnesium-tabletter mot leggkramper kan hjelpe, ja! Ellers ville jeg prøvd å fått i meg melk og banan. Et annet tips er å strekke ut leggmusklene hver dag! Som om du har trent eller vært ute og jogget :) Det skal hjelpe litt hvert fall!

Skrevet

Pass på at når du strekker bena så strekker du som når du strekker ut, strekk baksiden av leggen, ikke med tærne pekende nedover - det får i alle fall jeg kramper fra H av!

Magnesium kan hjelpe, men som jeg omsider har lært kan det også gi diaré ved overdose, og bør visst tas sammen med kalsium for best effekt. Det som virkelig har hjulpet mine legger er støttestrømper - mye mindre urolige ben og kramper når jeg har brukt dem:)

Skrevet

Følge anvisningen på boksen, SpongeBob ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...