Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Jeg satt inn hormonspiral for 4 uker siden,og blør MYE. De første dagene måtte jeg bruke bleie for å holde unna, str 15 kg bleie,og den måtte byttes hver 2 time. Nå kan jeg bruke nattbind på dagen,bytter fortsatt minimum hver 2 time. Må fotsatt ha bleie om natta. Ringte legen i dag,og han har aldri hørt om dette før. (fastlegen). Flere som har silblødd og har noen tips? Skal måle blodprosent i morgen, og skaffe meg en time på gyn snarest.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Jeg blødde mye de to første mnd, men ikke så mye som deg tror jeg. Det ga seg etter 4 mnd med blødninger. Min fastlege sa det var vanlig å blø mye den første mnd. Etter seks mnd burde det gi seg. Hvis ikke ka den taes ut. Du må sikkert bare være tolmodig, men jeg hadde tatt en sjekk som du har planlagt for sikkerhetsskyld. Nå har jeg vanlig mensen en gang i mnd og har hatt den i fem-seks mnd.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Jeg har ingen tips, men jeg fikk beskjed av legen min når jeg satte inn min at det er normalt å blø litt de første par dagene, men at hvis jeg begynte å blø mer/mye, så måtte jeg ta kontakt. Tipper spiralen din må ut. Vil tro at enten har du av en eller annen grunn reagert veldig på hormonene, eller så har en eller annen blodåre blitt skadet.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Jeg har gått på p-piller tidligere uten problemer,så jeg antok at hormoner var noe jeg tålte greit:-S Men mulig en blodåre har blitt skadet eller no ja.Kommer litt "snerk" innimellom som lukter høgg. Kiipt om den må ut og,kostet liksom 1200kr:-( men for all del,kan jo ikke blø ihjel for å "bruke opp pengene" haha HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå