Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Jeg fikk sms om det tidligere i dag. Noen fler som har fått som vet om det gjelder hele landet? Jeg er i Trondheim på ferie, men bor egentlig på vestlandet.
Hufsla Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 ganske sikker på at det er landsdekkende. Jeg fikk også, bor på sørlandet.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Jeg har også fått.. Trenger noen t-skjorter til ungene og litt andre småting, men er veldig usikker på om jeg gidder gå. Var på det i fjor og fikk ikke handlet noenting, køen til kassa gikk nesten to runder rundt hele butikken og folk var helt gale, lurer på om det blir like ille denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Tenkte jeg skulle se etter ullbodyer som passer til høsten (evt. til den deilige varme sommeren..haha). Må være tidlig ute da kanskje.. HI
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #7 Skrevet 16. juni 2010 40% på alle varer, 20% på kosmetikk. I år er det fra klokka 17 - 21 her, så da regner jeg med at alle kommer inn. I fjor var det etter åpningstid (20 - 23) og du måtte vise innbydelse når du kom, men da var det 50% på alle varer. Var likevel så sinnsykt mye folk og de tømte butikken for varer, det sykeste jeg har sett! Blir vel minst like mye folk i morgen så jeg tviler på at jeg gidder.. Men han jo ta en tur og se hvordan det ligger ann. I fjor var folk i butikken med handlevogner fra matbutikken som de hadde fyllt med varer før tilbudet begynte, så de kunne bare stille seg i kø når tilbudet begynte. Populære ting som ullundertøy osv ble utstolgt nesten før tilbudet startet. Jeg har seriøst aldri sett voksne mennesker oppføre seg sånn. Vi lo av det lenge etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå