Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Kan jeg forskyve mensen ved å bare begynne på neste brett når jeg egentlig skal ha pille fri uke? Kan jeg gjøre dette to ganger på rad? Noen med erfaringer???
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Ja det har jeg gjort flere ganger uten probl, men anbefaler ikke å gjøre det fler enn 2 ggr på rad. Mensen kom som normal i pillefri periode igjen,
Gjest ->>- Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Det kommer an på hvilket p-pillemerke du bruker. Og ja, kan du hoppe over mensen med de pillene du bruker, så kan du gjerne gjøre det to ganger på rad. Eller ti for den saks skyld. Det er ikke noen god dokumentasjon på at det er nødvendig å ha en blødning av og til, og hos f.eks endometriosepasienter anbefaler man glatt å slutte med menstruering i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Jeg går på microgynon. 3 uker og en uke fri. Ok, men da satser jeg på at det går fint Tusen takk for svar!
Gjest ->>- Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 Microgynon er monofasiske piller og da kan du fint gjøre dette, ja. Det vil ikke fungere for alle (noen kan få mensen likevel, noen litt spotting/småblødninger).
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #7 Skrevet 16. juni 2010 http://www.lommelegen.no/322076/sporsmaal-og-svar-om-p-piller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå