skårpå Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 hei.. er på leit ettter ett brett til store søster når vi er ute med babyen. ikkje et stå brett, men sånt til å ha oppå vognen. sånn at storesøster liksom sitter oppå bagen..? noen som vet??
Seven Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Det lurer jeg også på- men har faktisk ikke sett dem i bruk på mange år. Vet ikke hvor de har blitt av?
mamman til to gutter Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Jeg tror ikke man får tak i dem lengre rett og slett fordi de fleste/alle vogner blir for ustabile med et sånn sete.
Tommage♀♂ Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Jeg så sånne på Brio. Vet ikke om de bare passer Brio-vogner eller ikke, mne de var der hvertfall=)
petite fleur Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 Venninna mi hadde sett sånne på Reflex eller Barnas Hus (det var en Reflexbutikk som nylig har blitt barnas Hus, så vet ikke hvilken kjede det var når hun så de.....skjønner?) :-) Gjør som moren til den samme venninna gjorde på 70-tallet: Legg en plankebit over vogna og sett størsteungen på den :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå