Gå til innhold

Hun har begynt å våkne igjen om natten :o(


magica og lille tryll ♡

Anbefalte innlegg

Lille tryll har sovet natten igjennom i to-tre måneder nå. Men plutselig den siste uka har hun begynt å våkne igjen, og da kan hun være våken i to timer. Hun gråter så sårt altså :o( Hun roer seg som regel i armene mine, men våkner så fort jeg legger henne fra meg. Og inatt så gråt hun også i armene mine selvom jeg bysset og sang. Jeg tenker jeksler, men mener at det kanskje er litt tidlig?

 

Hun er også litt ekstra utilpass på dagen, men virker som om det skyldes mangel på søvn.

 

Heldigvis er pappan hjemme i perm om dagen så han avlaster jo litt om dagen, men om natten er det mest mamma som gjelder gitt. Rart med det ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jo være alt fra tenner, magen. Får nesten håpe det kommer noen tenner snart da, så man vet hva grunnen er.

 

Godt at pappan er hjemme nå da.

 

lykke til og håper det snart retter seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som hun er utilpass om natta. Kan jo være tenner i anmarsj. Eller har hun endret noen rutiner i det siste? Får hun annen type mat, endret fra grøt til skive på kveldstid (mange får luft i magen av ferskt brød), eller kan være voksesmerter?

 

Huff, er slitsomt uansett grunn. Og spesielt for deg nå Magica. Godt du har pappaen hjemme til avlastning på dagtid hvertfall.

 

Alt bra med deg ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar begge! Vi har ikke endret noe særlig på rutinene i det siste, eneste jeg kan komme på er at hun har fått yoghert fra Nestle, noen barn kan jo reagere litt på melkeprodukter. Skal prøve noen dager uten og se om det gjør noen forskjell.

 

Ellers er alt bra med meg :o) Er bare veeeldig sliten! Det tar på å være gravid for 2.gang på 2 år, særlig med en på snart ett år... Det går i ett kan du si... hehe... men det vet jo dere ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...