Gå til innhold

HURRA - tid for baby nr 2


Line-RM

Anbefalte innlegg

Hei jenter :)

 

Da sniker jeg meg inn i klubben for oss herlige damer som venter et lite barn i Feb 2011. GRATULERER til dere alle sammen, dette er spennende dere.Flott å ha en klubb hvor vi kan følge hverandre og dele oppturer og nedturer ved våre svangerskap.

 

Jeg er idag 5 uker på vei. Dette blir mitt andre barn,har en sønn som er 11 mnd ( så det blir jo ganske tett her i huset) Ca termin er 17 feb

 

Føler meg så heldig som er blitt gravid igjen, en fantastisk herlig SURPRISE ( Men vi hadde planer om å begynne å prøve snart, så ikke noe sjokk sånn sett.. bare helt fantastisk)

 

Tipper jeg får mage tidligere denne ganga. De sier jo det... første svangerskap kunne man nesten ikke se noe før uke 28 pluss... så hadde nesten vært deilig med mage tidligere denne ganga. Hadde et utrolig fint svangerskap med guttebassen vår, og en fin fødsel opplevelse ( selv om det tok litt lang tid ...) Blir spennende å se hvordan det blir nå ....

 

KOS DERE VIDERE.

 

Klemmer fra meg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulere :). Blir selv nr 2 her, har en sønn fra før av på 16 mnd. mensterminen min viste 17 februar :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere:) På vei me nr 2 her å:)) har en gutt som blir tre år straks. Har beregnet egen termin til 19 februar:)) prøvd ei stund så lykkerus her i huset:)) Lykke til aille sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Nr 2 på vei her også. Er strålende fornøyd med tilværelsen, og de økende gravid-symptomene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker dere alle for gode ønsker .

 

Spennende at det er flere her med barn nr. 2.

Til der som får barn tett, har dere tenkt noe på søskenvogn til de små ?

 

Kos dere videre med de voksende magene ;) Føler selv at jeg er større allerede, men det er nok mest luft ... he he ... for det er det ihvertfall nok av .... Men deilig med trøtthet, kvalme ol . Gode tegn ;)

 

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at jeg ender opp med en phil & teds vogn, der hvr de sitter "oppå " hverandre :) Har smal dør og liker tanken på at den også kan brukes som singelvogn ved behov. Kommer til å bruke den frem og tilbake til barnehagen og synes denne vognen virker genial til mitt behov :) Har ei i barselgruppa som har ca 2 år mellom barna og er kjempefornøyd med denne vogna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå moro!:)

 

Vi er akkurat i samme situasjon, jr her er 11.5 måned, så blir travelt når bebbi kommer i februar. men veldig moro:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FANTASTISK Ophelia ;)

 

Når har ditt barn bursdag ? Har du en gutt eller ei jente fra før ?

Vi har en gutt som fyller 1 år den 3 juli.

 

Moro med noen i akkurat samme situasjon da :)

 

Har du tenkt noe på søskenvogn da ?

 

Jeg har 2 venninner som har Phil and Teds og er veldig fornøyde.

Synes det virker som en praktisk vogn, men har ikke bestemt meg enda .. må vente litt til før jeg tar en tur rundt å titter.

 

Klemmer fra line

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...