petite fleur Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Mamma holder på å strikke et bomullsett til gutten, men hun blir jo ikke ferdig...:-) Så da kjøpte jeg en blå- og hvitstripete dress i bommullsstrikk på Cubus, kostet 149 kroner. Søt nok :-)
Gjest Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Har kjøpt en lyseblå heldress i tynn flis til lillegutt:) Men så bor jeg i Tromsø og vi er ikke akkurat bortskjemt med varme.
Løvinna30 Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 her tror jeg det bare blir en boddy og en tynn deilig bukse :-) er det veldig varmt blir det en kortarma boddy, hmm, ellers aner jeg ikke. Skal de ha tynne bomullsluer hvis det er veldig varmt?
beggeto Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2010 ja jeg tror de små alltid skal ha noe på hodet ute. Beskytte både mot sol og mot trekk. Ihvertfall nyfødte.
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 16. juni 2010 #6 Skrevet 16. juni 2010 Jeg synes dette er supersøtt: http://www.pickles.no/melkers-hentesett/ I bomullsgarn kan det vel passe til sommeren?
Juli.mamma til 4. Skrevet 16. juni 2010 #7 Skrevet 16. juni 2010 Jeg bruker samme hentetøy som på de 3 andre barna. En hvit sparkedress m stor blondekrage. Hvit strikket bomullsjakke og lue som jeg selv kom hjem i
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. juni 2010 #8 Skrevet 16. juni 2010 Her har svigermor strikket et flott hentesett i i lyseblå bomull. Under tenkte jeg å ha en body og en strømpebukse. Blir det veldig varmt har jeg med noen lyseblå sparkebukser og bodyer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå