Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Hvor stor forskjell kan det egentlig være i målinger i blod og urin, og hvor stor forskjell kan det være fra analyseringsapparat til analyseringsaparat?? Tok en prøve sist torsdag pga blødning, tatt ved blodprøve og sendt til sykehusets lab. Verdi da var 26604 Tok en ny prøve i dag pga enda en blødning, tatt ved urinprøve og undersøkt på legevakten i et eller annet apparat. Verdi var ca 8800 Legen på legevakten ber meg se bort i fra prøven hos de fordi den er analysert på en annen måte, men hvor stor forskjell kan det egentlig være??
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 hhee?? det hadde jeg ikke skjønt noe av jeg heller nei...kunne han ikke svare deg på hva dte tilsvarte ifht den på 26604?hadde han ikke noe kommentar til denne prøven? uff..håper det snart blir en slutt på disse blødningene vennen!!!men tror det går bra med deg som sagt:) kanskje du kan ringe fastlegen din å spørre om dette i morgen? klem
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 aldri hørt at man kan finne verdien slik ved urinprøve jeg. Burde tatt en ny blodprøve for å sammenligne!
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2010 Nei han svarte i grunn ikke på så mye, bare at jeg ikke fikk undersøkelse i dag på føden og at jeg ikke skulle bry meg noe om de målingene der oppe men heller kontakte legen i morgen. Jeg ble langt fra noe klok. Jeg går på akkuratt samme måte som tidligere, murrer i eggstokken og blør knapt noe i det hele tatt nå. Jeg skal forlange en skikkelig undersøkelse med UL i morgen, jeg orker ikke gå slik lengre rett og slett. Jeg blir gal av dette.
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2010 Kan det nivået i urinen være så lav fordi det ble målt på kvelden og knappe halvannen time etter siste toalettbesøk?? Tenke tenke tenke....herregud jeg kommer til å ha brukt opp alle hjernecellene mine når dette er over en eller annen gang hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå