Gå til innhold

barn sammen på badet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår på 8 og jenta vår på 5 synes det er kjekt å være sammen på badet. Jeg kjenner at jeg snart synes det er på tide å slutte å se hverandre nakne, men så er jeg litt usikker på om det e r rett å påtvinge dem en sjenerthet de ikke har...

Men jeg tenker at jenta på 5 ikke vil begynne å være sjenert "i tide" i forhold til når gutten kan begynne å interessere seg for nakne jentekropper... Hva tenker andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir mer og mer naturlig for dem etterhvert at de ikke skal være nakne sammen. Så du kan nok vente å se.

Skrevet

De sier selv ifra når det er naturlig å ikke se hverandre nakne.

Skrevet

ja, gutten din kommer sikkert til å si ifra når han ikke vil at lillesøstra skal se han naken lengre. tror det går ganske naturlig av seg selv. og om gutten din skulle begynne å interessere seg for jentekroppen så er nok ikke lillesøster på 5 år den mest spennende og kikke på.

Skrevet

Vet om to søsken, gutten er 10 blir 11 og jenta er 8 blir 9. De bader fortsatt sammen. Det kommer de nok til å gjøre en god tid fremover tenker jeg. Så det er litt som hipp om happ...

Skrevet

HI her.

Dere har sikkert rett, man blir jo litt koko i hodet av alle mulige skrekkscenarier ang. overgrep o.l.

Skrevet

Ja, da er en blitt vel kokko i hodet, om man frykter et overgrep scenario av å bade unger på 5 og 8 år sammen. Det er faktisk skremmende!

Skrevet

er det ikke bare sunt at barn lærer at mennesker kan være nakne uten at det er noe seksuelt inni bildet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...