mamma til 2... Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 noen her, som har blitt gravide med kobberspiral ??
Ser@fin@ Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Jepp, så med venter jeg nr 5. Så nå må mannen inn å kappe strengen. For jeg stoler ikke på prevansjon lenger. ;O)
mamma til 2... Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2010 oi .. jeg mistenker at det er noe på gang her også..Vondt i brystene, uvel, trøtt og stikkinger i magen..Akkurat som de 2 andre gangene jeg har vært gravid... har skjønt at det er en del som blir gravide med kobberspiralen..Men fikk ikke dette fortalt da jeg satt den inn... Lykke til med nr 5 i magen
Ser@fin@ Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Tusen takk for det. Lykke til med deg også. )
ungmortil3 Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Jada, ble nå det jeg også. Akkurat som moren min sa da jeg fortalte jeg skulle få satt inn en etter å ha født min første sønn; de greiene der må du ikke stole på. Hun ble nettop gravid med kopperspiral da hun fikk min søster. Litt arti egentlig.
2 smågull og en sprie på vei.. Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 Hei, jeg ble gravid med kobberspiral, men det var dessverre utenfor livmor. jeg lärte da at kobberspiral beskytter mot graviditet i livmoren, men ikke så godt utenfor livmor. Håper det ikke er det samme for deg. jeg hadde "gravidfölelse" og symptomer som var like som de andre to graviditetene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå