Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Man sender da ikke dåpsinvitasjon på sms? Syns jeg blir for dumt....
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 mener du det seriøst? det er i så fall smålig og virker veldig useriøst!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Dåsinvitasjoner sender pr post. IKKE sms.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 Hadde noen sendt meg en dåsinvitasjon på sms haddejeg ikke gidda å kommet, tror jeg.. Men her er ett forslag: "Heisann:))) Gidder du å komme i dåpen til junior på sønda` el? Kirka og så kaker og snack etterpå. Txt meg snarest:))))"
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #6 Skrevet 16. juni 2010 Du er herved invitert til dåpen til ........ den ....... klokken ........ i......... kirke. Kaffe og kaker (evt middag om dere vil) serveres etterpå i ...(sted)... Hjertelig hilsen .......
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #8 Skrevet 16. juni 2010 Det er bare to og en halv uke til dåpen, ble bråbestemt idag. Babyen vil bare være 6 uker gammel da han blir døpt. Er kun nærmeste familie som skal komme og alle vet allerede om hvilken dato det er. Er forresten tredje barnet.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #9 Skrevet 16. juni 2010 spiller ingen rolle. det virker useriøst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå