Gå til innhold

Gravid i trondheim


Gjest Nerdens'mus

Anbefalte innlegg

Gjest megogmittfrø

Hei er en jente på 26 år som studerer i trondheim.

Gravid første prøveperiode.

Gleder meg veldig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Og gratulerer :))

 

Jeg er 28 år og bor i Trondheim. Gravid allerede 3 måneder før vi tenkte å prøve. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer begge to :) Jeg bor litt utenfor Trondheim og er 26 år :) Gravid etter mange år med prøving :) Dette blir spennende og moro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei!

 

Jeg er 23 år og bor litt utenfor Trondheim!

Venter mitt første barn, og har termin 5. februar!

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Gratulerer alle sammen:)

 

Jeg er 30 år og venter mitt første barn. Spennende!

 

Jeg bor også i Trondheim

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter,

 

Og gratulerer med graviditeten alle sammen:-D

Jeg bor og i Trondheim og har termin rundt omkring den 25. februar. Er 33 år og dette blir første barnet:-) Er veldig spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey. komt noen flere her inne som er fra Åsenfjord/åsen/frosta????

Som har lyst til å ta en dag i stjørdal hos egon????

Jer er no 10+3 og skal ikke ha legetime før i uke 15. så jeg håper det blir noe ultralyd da.:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!

 

Gratulerer så masse med graviditeten til dere alle sammen!

Morro at vi er så mange fra Trondheim her! Må prøve og få til et treff etterhvert og da...:-)

 

Selv er jeg 27 år og bor i Trondheim.

Fra før har jeg en herlig gutt på 20 mnd som gleder seg til og bli storebror! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Gratulerer alle sammen!!

Jeg er ei jente på 26 som bor på Melhus. Termin 7. Februar, og har ei lita på nesten 6 mnd fra før. Hadde vært veldig gøy å fått til å møttes etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei, jeg er en jente på 27 år som bor i Trondheim. Har en sønn på 16 mnd og venter en liten baby i begynnelsen av februar 2011. ( 9. feb er termin) Vi gleder oss masse :)

 

Gratulerer til dere alle:) Moro at vi er så mange fra Trondheim, kanskje noen av oss sees på sykehuset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, æ hoppe litt inn her fra januar-klubben, førr æ har vesst termin 31.jan el. 1.feb (får mer korrekt dato etter UL om 3 uke ca).

 

Bor åsså i Trondheim, Moholt, og vente mitt andre barn. Har ei jente på 2 år fra før. E student.

 

Ville bare si at det e planlagt et treff førr januar/februar-maga (førr dem som ikkje har sedd det ;) Meld dåkker på, så blir vi kjent me mange som har permisjon samtidi - e jo så koseli å ha et nettverk i samme situasjon =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer alle sammen og lykke til!

 

Jeg er 28 år og bor på Kvål, litt sør for Trondheim.

Jeg har termin ca 10. februar og venter da min første.

Da jeg hadde en MA i mars, var da i 12.uke, er jeg veldig nervøs for om det går bra denne gangen... Har omsider fått henvisning til en litt tidligere ultralyd neste uke og gledegruer meg til den. Håper sånn at alt er som det skal!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk førr i går alle sammen som va på treff! Arti at det va så mange som dukka opp! Neste gang får vi rullere litt på plassan, så vi blir kjent me de vi ikkje fikk snakka så mye me den her gangen =)

 

Og som vi prata om borti våres "ende", så holder æ no på å lage ei facebook sia, så e det litt lettere å få me sæ navn og fjes på alle sammen. Og ikkje minst å kunne kommunisere alle i lag.

 

Gruppa hete:

 

Trondheimsbabya jan/feb/mars 2011

 

Godt initiativ me å lage treff, Pickapoo! Takk! Glæde mæ allerede tell neste! Da må alle som ikkje kunne den her gangen bare hive sæ me åsså, så blir vi enda fler =)

 

Elisabeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Håper det går bra om jeg hiver meg på her.

 

Er 29 år og bor i Trondheim. Venter nr 2 14.feb´11.

Har en sønn fra før på 1 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 26 år, bor i Trondheim og gravid for første gang. Ikke planlagt, men nå gleder vi oss veldig! Hadde vært gøy å bli med på et treff en gang, ja. Kjenner ingen andre som er gravid samtidig som meg, og det er sikkert flere her som er i samme situasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...