Gjest Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Var på min andre ul i dag, er 7+6. Såg det lille hjertet slå og en aktiv krabat som viftet med "armene" Fikk med 3 bilder hjem og jeg klarer ikke slutte å se på de! Artig å ha ul fra både 4+6 og 7+6, skal bli noen laaaange uker frem til ordinær ul hos jordmor rundt uke 17-18
Mammatilfinesmå Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Så moro med ul:) Tar du det privat når du tar det så tidlig? Jeg har har også lyst til det,men jeg er er bare 6+5 uker..
Littlelady81 Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Gleder meg til vi også skal på UL, men det er fortsatt veldig lenge til. Har vurdert å bestille en time til tidlig ultralyd, synes det er alfor lenge å vente til uke 18!
Lukkelukken og bebibror Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Kjempegøy! Klarer nesten ikke vente til jeg også skal
Gjest Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 Jeg har endometriose, også ble jeg operert i februar der de fjernet eggstokk og eggleder, så de ville gjerne følge med hvis jeg ble gravid. Og jeg ble jo gravid ved første eggløsning, så det gikk kjapt. Og da ville ve hvertfall sjekke at alt var som det skulle og at det var inni livmoren osv Bare koselig det
Bella27_ Skrevet 16. juni 2010 #6 Skrevet 16. juni 2010 det er spennende å se det lille knøttet!) skal på UL til neste tors:) er da 13 uker på veg. var på tildlig UL på mine to små også
camilla1983 Skrevet 17. juni 2010 #7 Skrevet 17. juni 2010 Går det an å se noe så tidlig som 4+6? Jeg var på UL da jeg var 4+1, men det var egentlig en time jeg hadde for det forrige svangerskapet, hvor jeg mista. Jeg hadde vært på ferie, og dro allikevel. Jeg var ikke sikker, men trodde jeg kunne være gravid igjen, skulle hatt mensen dagen før jeg var på UL, men hun fant ingenting. Sa det var tomt og friskt.... Nå har jeg tatt test og vet jeg er gravid, og gleder meg til neste gang jeg skal på UL. Nå vet jeg hvertfall at det ikke er noe vondt (med innvendig UL)
Gjest Skrevet 17. juni 2010 #8 Skrevet 17. juni 2010 Ja,jeg har bilde fra 4+6 jeg Såg ikke så mye da, såg plommesekken og det var tydelig at det var noe der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå