Gå til innhold

Da var det slutt på energien!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har følt meg så opplagt og "sprek" gjennom svangerskapet, men det tok en brå slutt nå føles det som. I går satt jeg pal i sola hele dagen uten å gjøre noen verdens ting nesten, og i dag måtte jeg legge meg etter å ha levert 2,5-åringen i barnehagen, sov to timer. Etter middag nå var jeg stuptrøtt igjen, og har sovet en god time! Tungt uten energi gitt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel kroppen som sier ifra og trenger hvile! Sikkert lurt å slappe av det du kan nå før fødselen..

Sender over litt overskudd fra i går, og håper på påfyll her også snart :)

Skrevet

Samme her!

Såååå sprudlende i forrige uke, men de siste dagene ligger jeg rett ut på sofaen uten en krefte og er kjempekvalm til langt utpå dagen:(

Puh håper det går over snart!!

Er uke 34+4

Skrevet

He, he kjenner meg igjen, men dagen i dag har virkelig tatt kaken! Sov i hele natt - våken fra 06-10 - sov fra 10-13 og igjen fra 13.30-16 (!) Hva skjer???

Er 36+6

Skrevet

Ja det er nok kroppen selv som sier fra at den trenger hvile nå før det store slaget. Er 38+4 i dag, så det er vel forsåvidt på tide at jeg roer ned. Men gusj, har gått rundt i tåke i hele dag føler jeg.

Skrevet

Det er like greit å bare la seg selv få lov til å hvile slik den tydeligvis vil :-) Selv hvor mange timer man sover... :D

Skrevet

energien min er også borte.. jeg er 33+6 ..... vært litt småkvalm innimellom også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...