Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 eller kanskje ikke tolke det i det hele tatt.... En kjenning (kjente han litt før i tiden) og jeg er venner på facebook. Jeg er ganske nysingel og har barn, han er singel. Og så er saken det at han kan sende meg meldinger som "kom til meg", "skal jeg varme deg", "jeg kan gi deg massasje", jeg kan være din handyman", "kom på besøk", "hei søte du"... ulike slike, og jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke dette. Jeg har aldri flørtet med han, og jeg vet ikke om det er flørt dette heller... syns ikke jeg kjenner han godt nok til å vite om det er det eller ikke...
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 nei, han er ikke det heller. Kjempesøt og grei fyr
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Trenger du virkelig å spørre om hva det betyr? Da mangler du antenner på guttefronten:)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #6 Skrevet 16. juni 2010 vil ikke feiltolke... bl.a. og ja... lurer
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #8 Skrevet 16. juni 2010 har nå forkortet det hele litt da... pervo? hmmm.... tror ikke det
Rampongi Skrevet 16. juni 2010 #10 Skrevet 16. juni 2010 Vil du flørte så kjør på, vil du ikke lar du vær. Ikke legg for mye følelser oppi dette. Vær med på spøken og se hvor langt han drar det, trekk deg utav det om du ikke vil ha noe med han å gjøre, eller kjør på..
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #11 Skrevet 16. juni 2010 Kan jo flørte tilbake, men tenker litt sånn "hva om det ikke er flørting? Hva om det bare er slik han er"
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #14 Skrevet 16. juni 2010 Hvis du er interssert kan du henge deg på ved å vise interesse, hvis ikke hadde jeg ligget meget lavt. Helt klart at han ønsker mer kontakt med deg, om han er seriøs vil tiden vise.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #15 Skrevet 16. juni 2010 ja... Jeg er ikke den som tar kontakt eller starter "flørten", det er han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå