Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 jeg har en gutt med tørr hud på albuene og armene rundt. i dag kjøpte jeg slik purelan brystvortekrem til meg selv, men så ser jeg at det står på den er til tørr hud også. noen som har prøvd den på barn som har slike flekker med veldig tørr hud?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #5 Skrevet 19. juni 2010 Den er sikkert god, men mtp på pris så ville jeg heller kjøpt en fet krem til å smøre på gutten Det gjør nok nytten det også
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #6 Skrevet 19. juni 2010 HI her. jeg kjøpte den først og fremst til meg, men det tar sin tid å bruke opp hele tuben bare til puppen min. vanligvis får gutten fet krem i bøtter og spann, men de tørre flekkene blir ikke helt borte så da kommer jeg til å prøve denne purelanen og se hva som skjer.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #7 Skrevet 19. juni 2010 JA!!! Min gutt hadde tørre, røde flekkker i ansiktet, som ble verre i kulde og sol. Den salven er GENIAL!!! Ja, litt dyr, men nokså drøy, og absolutt verdt det! Min gutt er hel fin nå, men smører fortsatt. Vi prøvde feks kuldekrem og aderma før dette, som ikke funket. Denne er jo også helt ren og naturlig, ikke tilsatt noe. Og har lest at lanolinfettet er det som minner mest om fettet i vår hud, noe som mangler hos de med tørr hud/eksem. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #9 Skrevet 19. juni 2010 Oki, sånn og forstå.. Ja, da vil jeg tro at den salven er et godt forsøk. Håper at han blir bedre Hilsen 12:51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå