Gå til innhold

Har nesten ingen symptomer på at jeg er gravid lenger


ManicM

Anbefalte innlegg

Huff, bekymrer meg litt nå.. Kjenner jo nesten ingenting til at jeg er gravid. Nesten slik at jeg prøver en ny test, selv om tre stk på to dager (i helga) har vist at jeg er det.

 

Var veldig oppblåst fra søndag til tirsdag. Men plutselig på tirsdag ettermiddag følte jeg med så normal og slik har det vært i hele dag også. Svimmelheten og den ekstreme trøttheten er også borte. Eneste igjen er er jeg er litt trøtt og har litt ømme bryster..

 

Leser om så mange som har alle mulige symptomer og kjenner at jeg blir litt urolig.

 

Noen andre som også har det slik som meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest megogmittfrø

Jeg har kun ømme bryst er 7+2 hadde mest symptomer før positiv test.

Er jo noen som går så og si helt uten plager gjenom helle svangerskapet så man får vel bare gå på med krum nakke og anta at alt er fint og at man er heldige som er pigge i starten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jo alt er bra. Man bør vel kanskje være glad for å slippe unna de verste plagene, men på en annen måte hadde det vært greit å kjenne noen ubehag. Det blir liksom synonymt med at alt er ok :)

 

Gleder med sånn, men dagene går så seint :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det sånn jeg også....! Kjenner jeg uroer med litt siden siste svangerskap ikke gikk så bra....MA 8+2. Nå er jeg bare kommet til 5-2. Må si at følelsen over at det skal gå bra denne gang virkelig er tilstede....! Vi får vell bare glad for at vi ikke har alle disse plagene som andre opplever og krysse fingre for at det går bra....- for det gjør jo ofte det :)

Ønsker deg en fin sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner ingen ting eg heller..er 6 uker no.går litt å kjenner etter om eg er dårleg-men ..nei.godt er jo det

 

har to svangerskap tidlegare der eg spyde i5 mnd.+ innleggelser på grunn av underærnæring.gjekk ned 8 kg på 7 dager.

 

einaste eg kjenner denne gangen er litt hoven mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke at du skal være urolig! Jeg hadde det sånn som deg med første mann, følte ikke noe i det hele tatt, foruten litt ømme bryster i uke 5 som gikk over etter kort tid, jeg begynte å tvile på om jeg var gravid i det hele tatt. Nå er jeg gravid med nr 2 (uke 6+3) og har det på samme måte, føler meg helt som vanlig :). Forrige gang ble jeg beroliget når jeg var på kontroll i uke 14 og fikk høre hjertelyden for første gang, da først kunne jeg slappe av og virkelig begynne å tro på att jeg var gravid.

 

Syns du skal slappe av og glede deg. Har i ettertid hørt om flere som ikke føler noe og det er jo egentlig deilig! Ellers er jo uteblitt mens og positiv test de sikkreste tegnen på at du er gravid! Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke ny test hver dag vil vise noe til eller fra. Er det gått galt kan den vise positivt lenge etterpå. Da tror jeg det er bedre å gå til legen og måle HCG- nivået eller få en ultralyd. Men det kan også være at alt er ok. Man føler seg oppblåst og kvalm noen dager, magen er i ulage. Andre dagen er man mer normal. Det trenger ikke bety at noe er galt. Noen er kvalme bare en veldig kort stund. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er i 7 uken, og ingen symptomer enda. Litt murring helt i starten og oppblåst, men det er alt. Tatt mange tester jeg også, og er nok gravid. Tror ikke vi bør bekymre oss. Kanskje vi bare er heldig og slipper unna ;)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg også igjen på det du forteller.

Har vært veldig svimmel og trøtt, hisset meg opp for nesten ingenting, og hatt mye mens-lignende smerter i underlivet. Mye murring og veldig oppblåst. Har tatt 3 graviditetstester og alle har vært positive..men jeg mangler liksom det typisk tegnet på graviditet..nemlig ømme bryster. Synes det er svært rart at jeg ikke har det. Jeg er jo bare i uke 5, så det er kanskje mulig at det kommer seinere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy, happy om du ikke har noe særlig symptomer. Det tyder bare på at du kommer til å ha et supert svangerskap :) Det er jo ingen sykdom man skal lete etter probelmer ved :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme pupper er ikke et "must have" i svangerskap! Dette er mitt fjerde svangerskap, og symptomene har vært forskjellige i alle! Jeg har hatt et svangerskap uten ømme pupper i det hele tatt, og i dette svangerskapet er de så vonde at jeg vurderer amputasjon... Begge deler er like normalt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er selv 5+2 og har ingen symptomer. Blir kjempe redd og nervøs, er førstegangs gravid, så går rundt og lurer på all verdens ting. har bitte litt stikninger i magen en sjelden gang, men det er så svakt at jeg må kjenne godt etter for å kjenne at det stikker. Har også svakt ømme pupper. Føler nesten at jeg hadde mer symptomer rundt IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikking i magen/eventuelt ryggen betyr at livmoren vokser. Ganske like symptomer som rett før og etter man får mensen. Altså et godt tegn. Men man behøver ikke å merke noe til det. Noen er jo så heldige at de ikke merker at de har mensen, heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest megogmittfrø

Hvordan går det med resten av dere uten symptomer mitt lille frø er ikke her mer nå.

Håper det bare var meg som opplevde dette og at resten av der stadig er gravide og uforskammet friske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

megogmittfrø, det var utrolig trist å høre, men sånn er naturen. håper det sitter en spire hos dere snart igjen, og at den klorer seg fast i 9 mnd denne gangen.

 

for min del har kvalmen slått in for fullt, er så ille at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...