Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Vi har en sånn med komplett tilbehør fordi vi vant en. Jeg ville nok ikke kommet på å kjøpe en slik på eget initiativ tror jeg. Har brukt trillen på to reiser. (og da mener jeg trillen, ikke bagen, posen eller paraplyen). Den er lett å bære, lett å legge sammen og lett å åpne (om man bare kikker litt i bruksanvisningen først, hihi, første gangen fikk jeg den ikke sammen i sikkerhetskontrollen uten å ta opp manualen). Den er grei å trille på flat asfalt og i butikker, men jeg må si jeg foretrekker OTH-vognen vi har til vanlig. Den har god lengde på liggestilling i ryggen, men beina blir hengende ned på vår toåring, selv om vi tar ut den beinstøttedelen. Uansett, som reisevogn er den god. Som gravid har den vært veldig praktisk å trille toåringen helt frem til gaten i flyet og levere vognen der. Og som sagt er den lett. : ) Jeg har forøvrig ingen erfaring med andre triller.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Ok, takk for svar. Ja, vanlig "stor" sportsvogn er nok best, men på reise er det nødvendig med en trille. Skal sjekke den ut i morgen tenker jeg. Så gøy å vinne en da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå