Crizzy Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Jeg er i uke 39 og murringene har startet som jeg har lest mange har snakket om her Men mitt spørsmål er : Det kjennes ut som noen på en måte drar i urinrøret eller noe, spesielt etter jeg har tissa, men kan komme ganske ofte utenom det også. Er dette normalt? Noen flere som har kjent det?
LettBris Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Kan det sammenlignes med en sånn vondte man har når man har uvi? dette kjenner jeg! litt stikking på en måte....
Crizzy Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2010 Ja det kan stemme....bare det at det ikke svir når jeg tisser. Merkelige greier. Skal til jordmor i morgen..må spørre hva dette kan være for noe
Hanna30 Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Har kjent det noen ganger når jeg har vært sliten og i forbindelse med kynnere. Men vet ikke hva det er.. Regner bare med at alt sånt vondt her og der er normalt:) Er 38 uker forresten.
LettBris Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 Da er det sikkert det samme som jeg kjenner. Svir heller ikke når jeg tisser og har akkurat vært på kontroll, så vet at urinen min er helt fin. Kan du ikke være grei å oppdatere meg på hva JM gir deg som forklaring på hva dette er? Jeg lurer litt selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå