Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Eller som rett og slett bare har god peiling på do? Noen har veggopphengt do? Da trenger jeg hjelp til hvordan man får "flusjen" selve "spylevannet" kraftigere. Det finnes jo ingenting å skru på på selve klosettet. Takk og pris for Dinbaby hvor man kan spør om alt:)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 på disse doene må du har profesjonell hjelp til dette, om det i det hele tatt er mulig. det var det svaret jeg fikk fra rørleggerkamerat.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Tusen takk for svar! Jeg var innom en baderomsbutikk og spurte, men de visste ikke. Så takk kompisen din du:)
Gjest Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 På vanlige doer er det vannhøyden som bestemmer hvor stort trykk det blir når vannet kommer ut og det blir regulert ved at en flytedings ligger oppå vannet og så stoppes inntapping når den kommer til et visst nivå. Sannsynligvis finnes det noe lignende men du må jo komme deg inni sisternen og kikke ... og det er kanskje ikke så enkelt? Ikke at jeg er rørlegger, men jeg har "mekket" på diverse selv.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 Min mann er rørlegger. Han sier du bør få en rørlegger til å fikse det for deg. Det man skrur på for å få opp trykket er inne i veggen bak den spyleknappen så vidt jeg skjønte på ham her. Du kan gjøre det selv hvis du vet hvordan du får av dette dekselet, er visst noen spor og greier inni der, men du risikerer å ødelegge den... sikkert tryggest å ringe en rørlegger.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #6 Skrevet 16. juni 2010 Går ikke an sier min rørleggermann. Mulig det er tett en eller annen plass. Få en rørlegger til å se på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå