JenteOgGutterMamma! Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Stemmer disse teoriene på dere? Ofte sex og sex på EL- dagen som oftest blir gutt? Sjelden sex og sex noen dager før selve EL dagen som oftest blir jente?? Er bare nysjerrig på om det er noe i disse teoriene....;-)
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 lite sex og sex på selve EL dag her.. blir gutt så her stemmer det ikke
MammatilNathaniel<3 Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 ofte sex og sex på selve EL dagen her ja, og vi får gutt;)
Løvinna30 Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 akkurat det med EL-dager osv er jeg usikker på.. -vet ikke når jeg hadde EL. men tror ikke det har noe med hvor ofte man har sex eller ikke, det er jo tusenvis av sædceller som prøver å nå egget .. (jente og gutte celler?) Men på alle andre teorier så stemmer det ikke på meg. Har til og med fått høre at jeg har en jentemage : P Alt er motsatt her .. så jeg tror egentlig ikke på det. hadde det stemt burde jeg hatt ei jente i magen, men her er det en liten gogutt :-)
JenteOgGutterMamma! Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2010 Dytter litt på denne ;-)
Saltlakris Skrevet 17. juni 2010 #6 Skrevet 17. juni 2010 Vi hadde sex er dag rundt EL og venter gutt, det samme hadde vi forrige gang, og da ble det jente
JenteOgGutterMamma! Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2010 Ser ut til at det stemmer på noen men ikke alle.......;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå