Gå til innhold

Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter sist kontroll så jeg at det stod 1+1 på urin...Legen nevnte ikke noe, og kontordamen som førte på i forkant... 1+1 hva da? Uff, litt inne i en bekymret periode, er snart 16 fullgåtte....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1+1 gir ingen mening, så jeg gjetter at det står L + 1. I så fall et lite utslag på leukocytter i urinprøven. Dette er vanligvis bare forurensning i prøven og betyr ingenting, men kan være en indikator på urinveisinfeksjon (i svangerskap kan man ha dette uten symptomer). Om det gjentar seg vil legen sikkert sende prøven til dyrking for å se om det er noe å behandle.

Skrevet

Gudamei! Fortalte dem deg ikke at du skal ha tvillinger?? 1+1 =2, du skal bli tvillingmor!

Skrevet

Takk til 15:51 for skikkelig svar:) Til 15:52, hva er vitsen med å være ufin???? Har 1 fantastisk liten baby i magen, og stolt av det!!!

Skrevet

Hvorfor var hun ufin?!

Herregud, du tåler vel en spøk selv om du er gravid!

Spørs hvor bra du kommer til å takle morsrollen hvis du er så uptight.

Skrevet

Tror jeg skal håndtere mammarollen helt fint jeg, det bekymrer jeg meg faktisk ikke for i det hele tatt:) Tåler mye spøk jeg(tjener faktisk penger på det som stand-up comedian i perioder...) Men når jeg stiller et spørsmål fordi jeg er bekymret syns jeg det er fint å slippe flåsete kommentarer:)

Skrevet

Om det hadde vært noe å bekymre seg for hadde legen sagt det. Hun som tar prøven skriver det inn på pc'n sin slik at legen får det inn i journalen på sin maskin, hun trenger ikke lese gravidkortet ditt.

Helt normalt med en slik urinprøve, ikke noe farlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...