Live-engangtil Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Uke 34 og halsbrannen har kommet for å bli. Når jeg bøyer meg tyter det opp i spiserøret og jeg føler jeg holder på å brenne opp innvendig:-( Trenger ikke bøye meg for å kjenne det heller
petite fleur Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 I hear you, sister! Begynner å bli sprø av det jeg også. Anbefaler Nyco og 3-4 puter bak hodet, ligg unna sjokolade og brus og alt annet som er godt :-)
fastelavens_bolla! Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 signerer her jeg også! hver natt kommer det her. i begynnelsen hjalp det å drikke et glass melk før jeg la meg her, men det gikk over gitt.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Melder meg inn ja Får det om natta jeg da. Prøvd Gaviscon tygge tabletter-de funket 2ukers tid (men de legger seg bare som et lokk oppå :S ) NYCO fruktsalt har jeg prøvd.Funket ca 2uker de og Så fikk jeg anbefalt Titralac av legen,tygge tabletter-de funker ennå og gått på de i over 2uker nå. Smaker flour av de.. Så helt greit og ta gitt
Hanna30 Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 Prøvd gaviscon? Jeg synes den flytende er bedre enn tyggetablettene. Lindrer iallefall ganske godt hos meg!
Gjest Skrevet 16. juni 2010 #6 Skrevet 16. juni 2010 Finn fram prinsesseputene i senga og lag deg en trone som du klarer å sovne i!! Her går det i Novulazid tyggetabl. med peppermyntesmak. Konsistensen kan sammenlignes med våt tavlekrit (kan jeg tenke meg), men du venner deg fort til det. Er godt å ha et brett på nattbordet og knaske i vei når du føler for det. I tillegg er det blitt rutine å drikke et halvt glass med melk på et av alle dobesøkene om natta. Hjelper litt om halsbrannen ikke er for sterk. Når det gjelder dagtid har jeg alltid tyggetabletter med i veska/lomma for håpløse situasjoner! Spiser siste måltid kl 20.00, og har kuttet ut sjokoladen og andre godsaker som nevnt ovenfor.. Håper siste ukene går fort for deg
trine beathe Skrevet 16. juni 2010 #7 Skrevet 16. juni 2010 halsbrann her og ja.. hver kveld!! hjelper for meg med en LOVE HEARTS drops faktisk og litt vann ved sengkanten =) kansje ikke d sunneste alternativet,men d e snart over og hvorfor ikke ,når d hjelper.
Løvinna30 Skrevet 16. juni 2010 #8 Skrevet 16. juni 2010 jeg sliter også med halsbrann. Love hearts hjalp mot kvalme på meg, men da kvalmen gikk over 'sluttet' jeg med Love Hearts, og DA kom halsbrannen, er rimlig sikker på at lovehearts holdt halsbrannen borte.. jeg får fort halsbrann av å være aktiv (og stresse ) .. er 33+6 i dag.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 16. juni 2010 #9 Skrevet 16. juni 2010 sliter med halsbrann jeg også, trodde den hadde gidd seg men nå har den slått inn værre en før! er i uke 33
beibis Skrevet 16. juni 2010 #10 Skrevet 16. juni 2010 Det eneste som funker noenlunde her er Nyco Fruktsalt. Et glass midt på dagen og et glass rett før sengetid. Og selvfølgelig ligge unna alt med kullsyre, mye krydder, juice og annet surt/syrlig. Har Gaviscone liggende på nattbordet om det skulle bli for ille i løpet av natta. Selv om det ikke er spesielt godt må det tygges GODT for å virke.
4.september<3 Skrevet 16. juni 2010 #11 Skrevet 16. juni 2010 huff ja.... har hatt halsbrann siden uke 12 ca (i ukee 30 nå), og trudde ikke det kunne bli værre! men det gjorde det gitt! hehe... trudde aldri at halsbrann var så ille! prøver å tenke at jeg er heldig som har sluppet unna kvalme, men.... starter fra frokost, og varer til kvæld'n! noe som faktisk hjelper litt er MANDLER! burde prøves:)
dør Skrevet 16. juni 2010 #12 Skrevet 16. juni 2010 Var også plaget av halsbrann. Men etter 2 timer hos akumpunktur var eg heilt bra igjen ! har ikkje hatt halsbrann siden ,er no 39 uker på vei. Har mange venner som har gått til akumpunktur pga av halsbrann. Alle blei kvitt den ! ANBEFALEST på det sterkeste
Thessa78 Skrevet 16. juni 2010 #13 Skrevet 16. juni 2010 Jeg er 35 uker på vei, og er også veldig plaget av halsbrann og sure oppstøt. Det lindrer med mandler! Spiser det rett som det er, og har det alltid med i veska. Du burde prøve det!
mamma.til.perfekt.jentebaby :) Skrevet 16. juni 2010 #14 Skrevet 16. juni 2010 Huff da.. Det der har jeg sliti masse med også.. Love Hearts funket en stund, men så hjalp ikke det heller.. Det eneste som hjelper for meg er melk.. Flere glass om dagen.. Og det har virkelig hjulpet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå