*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Vi er en familie på 3. To voksne og 1 barn. Etterhvert skal vi ha et barn til. Vi har 200 000 ca til bilkjøp, hvilken bil anbefaler dere? Mørkt interiør(er så lei lyst interiør i bil), sprek og god motor, gjerne automatgir, stasjonsvogn, og nyere enn 2002 modell. Kom med anbefalinger:)
Pinnus Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Er stasjonsvogn et must? Vi endte opp med Renault Scenic da denne hadde mye bedre plass i baksetet. 3 individuelle seter bak og kjempegod benplass. Har både hundebur og barnevogn i bagasjerommet. I tillegg er den vanvittig mye lettere å manøvrere og ikke minst parkere enn noen stasjonsvogn jeg noen gang har kjørt. Vanvittig god sving og kan snus på et frimerke. Så om dere ikke MÅ ha stasjonsvogn ville jeg anbefalt å ta en titt på denne eller lignende "flerbruksbiler" eller hva det heter...
fått attpåklatt Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Vi har kjøpt oss Opel Astra 2008 modell til rett under 200 000. God bagasjeplass, dieselmotor - går som en klokke :-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Anbefaler Skoda Octavia stasjonsvogn- kjempegod plass i bagasjerommet (to vogner, pluss MYE annet stæsj f.eks), billig i drift og en god motor- ifølge ekspertene får man mye bil for pengene her. Kjøpte selv en meget pent brukt 2003-modell i høst, for 110 000, så hvis dere ønsker å bruke 200 000 har dere jo litt å gå på =) "Skoda Octavia er et av de beste bilkjøpene i Norge", les mer her: http://www.dn.no/dnBil/article1636831.ece
mamma til en snart to Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Vi har kjøpt oss Mazda 6 . 2007 modell, den tror jeg nok du kan få til rundt 200.000 vi er kjempefornøyde. svart skinn interiør, og enormt god plass, både framme og bak. bak kan en voksen mann sitte med utrolig god beinplass. Billig i drift, og er etter min mening en kjempe fin bil. Ganske praktisk med skinn interiør, hvis ungen skulle søle i setene. det er jo også iso-fix i baksetene, å det er jo sikrere en å feste med sele,. Vis du er optatt av sikkerhet så hadde jeg valgt en Mazda 6
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 17. juni 2010 #6 Skrevet 17. juni 2010 Signerer Lykkeli&gla-venter jente nr 2♡ her... Skoda Octavia er en kjempefin bil, pluss at du får mye bil for en god pris. Vår 06-mod ga vi 140 000 for. Det er isofix i den, god bagasjeplass, automatgir (dsg-kassa som har fått masse skryt), cruisekontroll og masse anna ekstrautstyr. Trygg og god bil. De nye skodaene består av mye av de samme delene som vw og audi, bare at delene er utprøvd og ergo mye bedre. Det som jeg tror trekker ned prisen er vel ryktet de har, noe som folk har begynt å oppfatte tror jeg, derfor stiger vel prisene etterhvert ) Så kjøper du bare tdi hvis du vil ha litt drag i den Anbefaler den virkelig! Lykke til med bilkjøp!
mor,2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 17. juni 2010 #7 Skrevet 17. juni 2010 Volvo V70 eller Volvo V50 Har hatt V70 selv, nå har jeg XC90 Veldig fine biler og kan få de med integrert barnesete for senere bruk når barna blir større Veldig fine biler det Så her går det på hva man liker selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå