Gå til innhold

Han kom ikke hjem inatt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min kom ikke hjem i natt,jeg ringte hele natta for å få tak i han,men ingen svar.

Klokka halv 10 i morges kom han hjem,sovet i fyllearresten!!

DUST!!

Visste ikke han skulle ut å drikke engang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om du har funnet drømmemannen...

(Ærlig talt, når jeg leser sånne innlegg kan jeg ikke annet enn å lure på hvorfor i all verden dere bor sammen med og får barn med sånne folk...)

Skrevet

Er det mulig?

Fotballidiot eller?

Skrevet

Vi har vært gift i snart 10 år,han er verdens beste mann og far,men i går skulle han til en kompis som nettopp har blitt forlatt av kona (hun var utro) og vips så var min mann i arresten! Er så ulikt han,så jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal reagere!

Skrevet

Hva i all verden skjedde, da?? Kan du fylle ut "vips, så var min mann i arresten" litt, eller har du ikke fått noe klarhet i det ennå kanskje...?

Uansett trist, da. Jeg hadde blitt sur og lei, ja, men du beskriver han jo som en snill & god far og ektemann. Så da burde dette vel få lov til å gå under tabbekvoten, burde det ikke? Dersom det ikke har skjedd før, vel og merke....

Skrevet

Hvis han ikke er en idiot som har som en vane å havne på fylla og gjøre som han selv vil, men er en real fyr hvor dette er fullstendig uventet hadde jeg bare hørt på hva han har å fortelle og så mobbet han for det ganske lenge.

Er ikke vits å rase over alt i det uendelige iallfall. Alle kan drite seg ut, og så lenge det ikke gikk ut over noe annet enn stoltheten og lommeboka....

Skrevet

Mest sannsynlig har kompisen vært svært nedfor og en av dem har foreslått å drikke sorgene bort, og kanskje sjekke ut livet på byen og eventuelle damer som måtte finnes der. Kan skje den aller beste kamerat, en selvfølgelig burde mannen din ha ringt hjem en eller annen gang i løpet av natten.

Ikke vær for hard med ham nå, han har vist empati med kompisen sin og vært litt uheldig. Han har det sikkert ille nok som det er i dag ; )

Skrevet

Jeg har ikke fått noen svar enda,for han sover.Lar han sove ut rusen,virka enda litt full når han kom hjem.

Er første gang dette skjer ja,så gjerne det skal få gå under tabbekvoten,han har jo aldri gjort noe slikt før så jeg må nesten bare vente og høre hva han har å si til sitt forsvar....HI

Skrevet

Bra han ikke har drept noen.

Skrevet

For en ekkel opplevelse da. Sannsynligvis har han en god forklaring ... hvis han husker noe som helst da :P Kanskje stakkaren har ivrige sogninger med heimbrent som kompiser?

Skrevet

Bra han ikke har drept noen? Hva er det for en ting å si da?

Skrevet

Kan vel aldri være sikker på om han har drept noen eller ikke, han var vel tross alt veldig full?

Skrevet

Så alle som er veldig fulle er istand til å drepe noen? Skjønner ikke hva du mener jeg....

Skrevet

Veldig kiipt om han har drept noen.

Skrevet

Såklart har han ikke drept noen,han hadde vel ikke sluttet ut så fort da vel??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...